مطالب مرتبط:
اعلام 7 فیلم برای اکران در نوروز 1403
7 فیلم اکران نوروزی اعلام شد/ از ورزشی تا جنایی
کدام فیلم ها در نوروز 1403 اکران می شوند؟
اعلام 7 فیلم برای اکران در نوروز 1403
اعلام 7 فیلم برای اکران در نوروز 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 12:502024-02-21فرهنگي

اعلام اسامی 7 فیلم اکران نوروزی 1403


7 فیلم سینمایی «تمساح خونی»، «بی بدن»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی»، «نوروز» و «ایلیا در جستجوی قهرمان» به عنوان فیلم های اکران نوروز انتخاب شدند.

- 7 فیلم سینمایی تمساح خونی ، بی بدن ، آسمان غرب ، پرویزخان ، آپاراتچی ، نوروز و ایلیا در جستجوی قهرمان به عنوان فیلم های اکران نوروز انتخاب شدند.

فیلم های تمساح خونی ، بی بدن ، آسمان غرب ، پرویزخان ، آپاراتچی ، نوروز و ایلیا در جستجوی قهرمان به عنوان فیلم های اکران نوروز انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم 23 اسفند ماه را تاریخ آغاز اکران نوروزی اعلام کرد و گفت: فیلم های تمساح خونی ، بی بدن ، آسمان غرب ، پرویزخان ، آپاراتچی ، نوروز و ایلیا در جستجوی قهرمان برای اکران نوروزی انتخاب شده اند.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص این دوره از اکران نوروز 1403 و همزمانی با ماه مبارک رمضان، و البته با نگاه تامین نیاز و سلیقه مخاطبان سینما از قشرها و گروه های سنی و فکری مختلف، چینش اکران نوروزی به گونه ای انجام شده که همه سلایق را پوشش دهد و از سینمای دفاع مقدس تا سینمای کودک و نوجوان، اجتماعی، ورزشی و کمدی در سبد اکران نوروزی جانمایی شده است.


برچسب ها: اکران نوروز - نوروز - فیلم - اکران - اکران نوروزی - آپاراتچی - پرویزخان
آخرین اخبار سرویس:

اعلام اسامی 7 فیلم اکران نوروزی 1403

اعلام اسامی 7 فیلم اکران نوروزی 1403