مطالب مرتبط:
توضیحات بذرپاش درباره نحوه کنترل بازار مسکن/ در حال فراهم کردن ساز و کار خرید و فروش در سامانه خودنویس هستیم
ببینید/ لحظه وحشتناکی که چرخ هواپیما هنگام برخاستن از باند فرودگاه جدا شد
ساخت سامانه بسیار دقیق ثبت ارتعاشات زمین لرزه
ببینید / لحظه وحشتناک جدا شدن لاستیک هواپیما در هنگام برخواستن از باند
تهرانی ها منتظر بارش برف و باران باشند: سامانه جدید بارشی در راه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1402 ساعت 11:502024-03-08اقتصادي

از عرضه پهپاد کشاورزی تا سامانه کنترل سطوح پرواز باند فرودگاهی


در پاویون شرکت های دانش بنیان نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام، 20 شرکت دانش بنیان و یک سازمان به معرفی محصولات فناورانه و توانمندی های خود در صنعت هوایی پرداخته اند.

- در پاویون شرکت های دانش بنیان نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام، 20 شرکت دانش بنیان و یک سازمان به معرفی محصولات فناورانه و توانمندی های خود در صنعت هوایی پرداخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با هدف رفع خلأهای موجود در این اکوسیستم، فرصت مغتنمی است تا جدیدترین نوآوری ها به نمایش درآمده و ارتباطات تجاری در داخل و خارج از کشور تقویت شود.

این رویداد ملی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در سه بخش نمایشگاهی، جانبی و نمایشی از 16 اسفند در فرودگاه پیام آغاز به کار کرده و تا فردا ادامه دارد.

در پاویون شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، 20 شرکت دانش بنیان و یک سازمان به معرفی محصولات و توانمندی های خود در صنعت هوایی پرداخته اند که این محصولات فناورانه عبارتند از: پهپاد کشاورزی اسپاش 10 تا 30 لیتری یکی از شرکت های حاضر در این نمایشگاه با تکیه بر سابقه درخشان، در طراحی و ساخت انواع سازه های هوایی و هوافضا، پس از 4 سال تحقیق و توسعه در حوزه پهپادهای کشاورزی موفق به کسب دانش طراحی و ساخت پلتفرم بومی این ن


برچسب ها: پاویون شرکت های دانش بنیان - شرکت های دانش بنیان - صنعت هوایی - دانش بنیان - صندوق نوآوری و شکوفایی - نمایشگاه - شرکت های دانش
آخرین اخبار سرویس:

از عرضه پهپاد کشاورزی تا سامانه کنترل سطوح پرواز باند فرودگاهی

از عرضه پهپاد کشاورزی تا سامانه کنترل سطوح پرواز باند فرودگاهی