مطالب مرتبط:
نوزاد برفی تلفنی به دنیا آمد+ فیلم
فیلم| نوزادی که تلفنی به دنیا آمد/ نجات مادر باردار گرفتار در برف بابل
آدم برفی هایی که شاید روح مان را بخورند!
عکس | آرامگاه ابوعلی سینا در یک روز برفی
تهران فردا 10 اسفندماه نیز برفی است | پایداری هوای سرد تا آخر هفته آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 23:002024-02-28پزشكي

تولد نوزاد عجول در روز برفی بابل


رییس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بابل از نجات جان مادر و نوزاد با مشاوره تلفنی کارشناس ارتباطات اورژانس 115 این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/مازندران رییس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بابل از نجات جان مادر و نوزاد با مشاوره تلفنی کارشناس ارتباطات اورژانس 115 این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر رمضانی گفت: طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس، وضع حمل خانم باردار در منطقه برف گیر جاجن بخش بابلکنار بابل گزارش شد که پس از 25 دقیقه ی طاقت فرسا و تلاش بی وقفه کارشناس ارتباطات اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بابل منجر به نجات جان مادر و فرزندی به نام عبدالله شد.

دکتر رمضانی رییس اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: این اتفاق در مناطق بالادست بخش بابلکنار در منطقه برف گیر جاجن افتاد که با وجود بسته بودن مسیر عبور به علت بارش شدید برف امکان انتقال مادر به مرکز درمانی میسر نبود و مادر در منزل فرزند خود را به دنیا آورد.

وی ادامه داد: این ماجرا از آنجایی دلهره آور شد که هم جان نوزاد و هم جان مادر در خطر بود، چون هم نوزاد بعد به دنیا آمدن گریه نمی کرد و هم جفت از مادر جدا نشده بود که با تلاش خانم مهرآور کارشناس اورژانس 115 بابل اقدامات مشاوره ای به پدر خانواده داده شد و جان مادر و ف


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی بابل - دانشگاه علوم پزشکی - اورژانس 115 - دانشگاه علوم - اورژانس - دانشگاه - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

تولد نوزاد عجول در روز برفی بابل

تولد نوزاد عجول در روز برفی بابل