مطالب مرتبط:
استفاده از عناوین فارسی در ورودی شهرها و تابلو فروشگاه ها ضروری است
ضرورت استفاده از عناوین فارسی در ورودی شهرها و تابلوی فروشگاه های کرمان
مردم و اصناف قم از فرصت طرح عید تا عید استفاده کنند
اعلام شرط جدید استفاده از یارانه تشویقی 220 هزار تومانی
اظهارات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره تخلفات انتخاباتی با استفاده از کدملی، ردصلاحیت ها، فرزند قالیباف، خدمت سربازی و ...
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 21:102024-03-16دانش

کوثر از کمک نخبگان استفاده خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رییس هیأت مدیره این سازمان در نشستی صمیمانه با 60 نخبه علمی برجسته کشور که با دعوت بنیاد ملی نخبگان به نمایشگاه روایت خدمت آمده بودند، - غرفه سازمان اقتصادی کوثر در نمایشگاه روایت خدمت میزبان نام آوران و نخبگان علمی کشور بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر فخاری مدیرعامل و نائب رییس هیأت مدیره این سازمان در نشستی صمیمانه با 60 نخبه علمی برجسته کشور که با دعوت بنیاد ملی نخبگان به نمایشگاه روایت خدمت آمده بودند، گفت: سازمان اقتصادی کوثر، چون موظف به تلاش در جهت توسعه معیشت خانواده های معزز شاهد و ایثارگر بوده و به همین صورت کلیه سود و عوائد فعالیت های اقتصادی خود به بنیاد شهید پرداخت کرده در سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی پر ریسک وارد نمی شود.

وی در ادامه افزود: یکی از راه هایی که میزان ریسک یک طرح اقتصادی را اندازه می گیرد استفاده از مشاوره و به کارگیری نخبگان در مراحل مطالعاتی و اجرایی طرح های اقتصادی است.

فخاری در این گفت وگو همچنین خاطرنشان کرد: ما در بحث افزایش بهره وری و ادامه روند خودکفایی در صنایع هیچ راهی جز استفاده از نخبگان و زبدگان علمی نداریم.


برچسب ها: اقتصادی - سازمان اقتصادی کوثر - بنیاد ملی نخبگان - رییس هیأت مدیره - نخبگان - نمایشگاه - سازمان
آخرین اخبار سرویس:

کوثر از کمک نخبگان استفاده خواهد کرد

کوثر از کمک نخبگان استفاده خواهد کرد