مطالب مرتبط:
صادقی: باید در جبهه اصلاحات بازنگری کنیم/کواکبیان: قانون اساسی نیاز به اصلاح دارد
اعتراض شرق به اپوزیسیون بازی و رفتار تند جبهه اصلاحات
حملات تند امضاکننده بیانیه روزنه گشایی به جبهه اصلاحات /وقتی رأی نیست، می روید خانه هایتان ژست اپوزیسیون می گیرید/وام داران قدرت نیستیم
مطالبه گر هستیم و جدا از جبهه اصلاحات عمل نمی کنیم
امام: جبهه اصلاحات در تهران امکان ارائه لیست ندارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 15:352024-02-21سياسي

صادقی: باید در جبهه اصلاحات بازنگری کنیم


دچار لکنت زبان شده ایم باید در جبهه اصلاحات بازنگری کنیم و در عین حال مصطفی کواکبیان نیز اظهار داشت: وقتی قادر به تاثیرگذاری نیستیم لااقل همان حداقلی را اثرگذار کنیم، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، مناظره انتخاباتی محمود صادقی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها و نماینده ادوار مجلس و مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردم سالاری امروز چهارشنبه - دوم اسفندماه - در حاشیه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه های ایران برگزار شد.

صادقی: راهبرد اصلاح طلبان در سال 94 انتظارات حداقلی - مشارکت حداکثری بود دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها و نماینده ادوار مجلس از جناح اصلاح طلب در این مناظره گفت: مجموعه تشکیلاتی که اصلاح طلبان شکل داده اند افراد با تجربه و حسن نیت هستند و در همه ادوار مشارکت داشته اند اما الان فضا را به گونه ای می بینند که انتخاباتی نیست.

صادقی افزود: اساسا حتی اگر مردم بیایند و آدم های خوبی هم انتخاب شوند اما دیگر مجلس معنا ندارد و از حیض انتفاع خارج شده است.

وی ادامه داد: 4 لایحه مربوط به مبارزه با پولشویی را سال 97 تصویب کرده ایم ولی الان چند سال است در مجمع تشخیص در حال خاک خوردن است این همه زحمت بکشیم که نماینده وارد مجلس شود ولی فایده ای از آن نمی بینیم، چه فایده ای دارد؟ چرا باید از افرادی حمایت کنیم که عم


برچسب ها: مصطفی کواکبیان - اصلاح طلب - اصلاح - نماینده ادوار - جبهه اصلاحات - انجمن اسلامی - اصلاح طلبان
آخرین اخبار سرویس:

صادقی: باید در جبهه اصلاحات بازنگری کنیم

صادقی: باید در جبهه اصلاحات بازنگری کنیم