مطالب مرتبط:
کشف 727 دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در محدوده کلانشهر شیراز
کشف 727 دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در شیراز
کشف 727 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در شیراز
انتقاد فرماندار شیراز از دستگاه های متولی فرهنگ درباره فضاسازی ماه رمضان و نوروز
انحراف یک دستگاه اتوبوس در تهران حادثه آفرید+ تعداد مصدومان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 17:202024-03-16اقتصادي

کشف 727 دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در شیراز


سلاحی با اشاره به رشد 70 درصدی در کشف دستگاه های استخراج رمزارز غیرمجاز در سال جاری نسبت به پارسال گفت: یکی از عوامل اثرگذار در این آمار، همکاری مطلوب پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی فارس بوده است.

- مدیرعامل توزیع نیروی برق شیراز گفت: از ابتدای امسال با تعامل مطلوب پلیس امنیت اقتصادی و حمایت دستگاه قضایی، تعداد 727 دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در محدوده 10 شهرستان تحت مدیریت توزیع برق شیراز کشف شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا سلاحی گفت: یکی از عوامل مؤثر بر بروز ناترازی در تأمین و توزیع انرژی برق و مواجهه با خاموشی و افت ولتاژ، استفاده غیرمجاز از شبکه به روش های مختلف است.

  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز ادامه داد: هرگونه سوء استفاده و بهره برداری غیرمجاز از شبکه برق همواره از عوامل مهم اثرگذار در بروز مخاطرات و مشکلاتی در تأمین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان بوده و هست.

  سلاحی اضافه کرد: شناسایی انشعاب ها و برداشت های غیرمجاز برق با راهکار های مختلف نظیر پایش مستمر روند مصرف مشترکان و بهره گیری از گزارش های مردمی و با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی، در دستورکار قرار گرفت.


برچسب ها: دستگاه استخراج رمزارز - پلیس امنیت اقتصادی - توزیع نیروی برق - نیروی برق شیراز - برق شیراز - امنیت اقتصادی - دستگاه
آخرین اخبار سرویس:

کشف 727 دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در شیراز

کشف 727 دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در شیراز