مطالب مرتبط:
تلاش تمام مسئولان برگزاری انتخابات سالم و جذب مشارکت حداکثری است
جزییاتی جدید از برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس
جزییاتی جدید از برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس
جزییاتی از برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس
برگزاری گردهمایی بزرگ دست اندرکاران انتخابات شهرستان اسلامشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 اسفند 1402 ساعت 20:002024-02-29سياسي

کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات است


ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فردا(یازدهم اسفند) در سراسر کشور برگزار می شود و با حضور مردم در این عرصه مهم تعیین سرنوشت، - ایسنا/کرمانشاه ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فردا(یازدهم اسفند) در سراسر کشور برگزار می شود و با حضور مردم در این عرصه مهم تعیین سرنوشت، برگ زرین دیگری به افتخارات نظام افزوده می شود.

در استان کرمانشاه هم همه مقدمات برای برگزاری انتخابات فراهم است و کرمانشاهیان از ساعت هشت صبح فردا(جمعه) پای صندوق های اخذ رای خواهند رفت تا نمایندگان خود در این دو مجلس مهم را انتخاب کنند.

در این استان یک میلیون و 600 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که با حضور در پای 1670 شعبه اخذ رای تدارک دیده شده، آرای خود را به صندوق ها خواهند ریخت.

برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان کرمانشاه سه نفر -آیت الله مصطفی علما، آیت الله امان نریمانی و حجت الاسلام والمسلمین مهدی خطیبی - داوطلب شده اند و با رای مردم از بین آنها دو نفر به عنوان نماینده استان راهی مجلس خبرگان می شود.

برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هم در استان جمعا 208 نفر کاندیدا شده اند تا با رای مردم هشت نماینده استان در خانه ملت مشخص شوند.


برچسب ها: انتخابات - انتخاب - انتخابات مجلس - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس خبرگان - مجلس خبرگان رهبری - کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات است

کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات است