مطالب مرتبط:
شناسایی عاملین درگیری در یکی از ستاد انتخاباتی مراغه
عاملان درگیری در یکی از ستاد انتخاباتی مراغه شناسایی شدند
عاملان درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی مراغه شناسایی شدند
درگیری در یکی از ستادهای انتخاباتی مراغه / عاملان شناسایی شدند
شناسایی عاملان درگیری در یک ستاد انتخاباتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 22:002024-02-22سياسي

شناسایی عاملین درگیری و تخریب جزیی حامیان یکی از نامزدهای انتخاباتی مراغه


سرهنگ هاشم شعفی ضمن اعلام این خبر گفت: نیمه شب گذشته تعدادی از حامیان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مراغه، با حضور در ستاد انتخاباتی نامزد رقیب موجب بی نظمی و تخریب در ستاد انتخاباتی وی شده بودند که همه آن ها شناسایی و اقدامات .

- سرهنگ هاشم شعفی ضمن اعلام این خبر گفت: نیمه شب گذشته تعدادی از حامیان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مراغه، با حضور در ستاد انتخاباتی نامزد رقیب موجب بی نظمی و تخریب در ستاد انتخاباتی وی شده بودند که همه آن ها شناسایی و اقدامات لازم جهت دستگیری آن ها در حال انجام می باشد.

معاون فرهنگی واجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از شناسایی عاملین درگیری و تخریب جزیی حامیان یکی از نامزدهای انتخاباتی شهرستان مراغه که با فعالان ستاد انتخاباتی نامزد رقیب که با یکدیگر درگیر شده بودند، خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ هاشم شعفی ضمن اعلام این خبر گفت: نیمه شب گذشته تعدادی از حامیان یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان مراغه، با حضور در ستاد انتخاباتی نامزد رقیب موجب بی نظمی و تخریب در ستاد انتخاباتی وی شده بودند که همه آن ها شناسایی و اقدامات لازم جهت دستگیری آن ها در حال انجام می باشد.


برچسب ها: انتخابات - ستاد انتخاباتی - نامزدهای انتخابات - انتخاباتی - انتخابات مجلس شورای اسلامی - شهرستان مراغه - نامزد
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی عاملین درگیری و تخریب جزیی حامیان یکی از نامزدهای انتخاباتی مراغه

شناسایی عاملین درگیری و تخریب جزیی حامیان یکی از نامزدهای انتخاباتی مراغه