مطالب مرتبط:
دانشگاه پیام نور استان همدان 9500 دانشجو دارد
رشد 16 درصدی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت در دانشگاه پیام نور استان
اعلام ظرفیت داوطلبان جدید دانشگاه پیام نور همدان؛ 1333 نفر
تداوم ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا 14 فروردین
دانشگاه پیام نور در مباحث فرهنگی حرف زیادی برای گفتن دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 14:052024-03-17دانش

سهمیه 1300 نفری پذیرش دانشگاه پیام نور در استان همدان


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان با اعلام خبر آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور گفت: از سوی سازمان سنجش بیش از 50 هزار نفر قبولی برای دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده که سهم استان یک هزار و 333 نفر است که در مراکز استان مشغول به تحصیل می شوند.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه پیام نور استان همدان با اعلام خبر آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت رشته های کارشناسی دانشگاه پیام نور گفت: از سوی سازمان سنجش بیش از 50 هزار نفر قبولی برای دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده که سهم استان یک هزار و 333 نفر است که در مراکز استان مشغول به تحصیل می شوند.

علی حسین محمد ظاهری 27 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ثبت نام از 26 اسفند 1402 تا 14 فرودین 1403 ادامه دارد، اظهار کرد: از 15 تا 28 فروردین نیز دانشجویان می توانند با مراجعه حضوری به مراکز برای تکمیل پرونده و انتخاب واحد اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: از طریق فضای مجازی و پیامک به داوطلبان اطلاع رسانی شده و آنها می توانند با مراجعه به سایت پیام نور مدارک لازم را بارگذاری کنند البته لازم به ذکر است که آن افرادی که از مهر ماه مدارک را بارگذاری کرده اند اما به هر دلیلی موفق به ثبت نام کامل نشدند، نیاز به بارگذاری مجدد مدارک ندارند.


برچسب ها: دانشگاه پیام نور - پیام نور - رییس دانشگاه پیام نور استان - دانشگاه - رییس دانشگاه پیام نور - استان - استان همدان
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه 1300 نفری پذیرش دانشگاه پیام نور در استان همدان

سهمیه 1300 نفری پذیرش دانشگاه پیام نور در استان همدان