مطالب مرتبط:
آغاز کاشت 500 هزار اصله نهال در کردستان + تصویر
کاشت 400 هزار اصله نهال در ملایر آغاز شد
هدیه زندگی؛ کاشت 100 هزار اصله نهال در هرمزگان آغاز شد
آغاز غرس 500 هزار اصله نهال در بروجرد
تصاویری از رهبر انقلاب هنگام کاشت 3 اصله نهال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 21:352024-03-05اجتماعي

کاشت 500 اصله نهال در تپه پرچم ملایر


همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر و با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، - جشن روز درختکاری در مجموعه تفریحی بام ملایر برگزار و 500 اصله نهال کاشته شد.

در این مراسم که امروز -سه شنبه 15 اسفند- با شعار ایران سرسبز، ایران قوی و با حضور مردم و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط برگزار شد، بیش از 500 اصله نهال با هدف ترویج فرهنگ درختکاری، توسعه مشارکت عمومی، فرهنگ سازی و تأکید بر اهمیت حفاظت از محیط زیست در تپه پرچم بام ملایر کاشته شد.

معاون امور زیربنایی، شهرسازی و حمل و نقل شهری شهرداری ملایر در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت درختکاری در حفظ و بهبود محیط زیست شهری و ایجاد فضای سبز و پرنشاط برای شهروندان گفت: 15 اسفندماه روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی قرار همیشگی ما با طبیعت، برای بهتر شدن نگاه مان و مراقبت بیشتر از این سرمایه عظیم و عزیز خدادادی است که به امانت به دست بشر سپرده شده است.

حسین بابایی، فضای سبز و درختان شهری را سرمایه ملی و عمومی متعلق به همه شهروندان دانست که مراقبت از آن باید همیشگی باشد و افزود: احداث بوستان جدید کوی شهید زرینی، اتمام پروژه بوستان شقایق، بهسازی بوستان های شهید فراهانی، عفاف، جنگل خلبان، بلوار سادات و تکمیل بخشی از


برچسب ها: درختکاری - روز درختکاری - منابع طبیعی - هفته منابع طبیعی - ملایر - شهرداری ملایر - محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 500 اصله نهال در تپه پرچم ملایر

کاشت 500 اصله نهال در تپه پرچم ملایر