مطالب مرتبط:
هدایت افراد از اماکن آسیب پذیر در سیل احتمالی 5 استان
آسیب های مصرف روزانه داروهای مسکن برای بدن
استاندار کردستان: مدیران از پرداختن به حاشیه های آسیب زا پرهیز کنند
هشدار احتمال وقوع سیلاب در استان تهران
باد کردن زیاد لاستیک های خودرو، سیستم تعلیق را دچار آسیب می کند.
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 11:452024-03-18اجتماعي

هدایت افراد از اماکن آسیب پذیر در سیلاب احتمالی


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مسئولان 5 استان موظفند در صورت وقوع سیلاب، دستور تخلیه اماکن آسیب پذیر را بدهند و اگر لازم باشد با هدایت اجباری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمدحسن نامی در ارتباط با بخش خبری 14 گفت: ستاد های مدیریت بحران در 5 استان لرستان، خوزستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد که بارندگی در آنجا بیشتر خواهد بود، به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش قرار دارند.

­ این مقام مسئول با بیان اینکه تمامی مرخصی های مسئولان دستگاه های خدمت رسان لغو شده است، افزود: ستاد های مدیریت بحران در 24 استان دیگر هم که هشدار نارنجی دارند آماده خدمت رسانی هستند.

­ رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: علاوه بر این پنج استان که هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است، در شمال استان فارس به ویژه در منطقه مَمَسَنی و نورآباد هم امکان بارش زیادی وجود دارد و به همین علت ستاد مدیریت بحران در این منطقه هم به حالت آماده باش درآمده است.

­ نامی افزود: با ماموران پلیس راهور هماهنگی های لازم انجام شده تا در مواقعی که میزان بارندگی افزایش پیدا می کند، علاوه بر اعمال محدودیت تردد در جاده ها، جاده های فرعی و زیر پل ها هم مسدود شوند.


برچسب ها: مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران کشور - رییس سازمان مدیریت بحران - سازمان مدیریت بحران - رییس سازمان مدیریت - استان - سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

هدایت افراد از اماکن آسیب پذیر در سیلاب احتمالی

هدایت افراد از اماکن آسیب پذیر در سیلاب احتمالی