مطالب مرتبط:
انتقال دو تبعه ایرانی زندانی در روسیه به داخل کشور
انتقال 2 تبعه ایرانی زندانی در روسیه به کشور
انتقال دو تبعه ایرانی زندانی در روسیه به جمهوری اسلامی ایران
آمار تکان دهنده از وضعیت اجاره نشینی در کشور/ از هر 4خانوار ایرانی یک خانواده مستاجر است+ نمودار
دبیر شورای عالی امنیت ملی: کره، روسیه آلمان و بسیاری از کشور ها درصدد خرید آب سنگین ایران هستند؛ طبق گزارش آمریکایی ها بهترین کیفیت آب سنگین دنیا را ایران دارد / تصور نکنید که فقط روسیه به دنبال تجهیزات دفاعی ایران است؛ خیلی از کشور ها به دنبال خرید سلاح ها و تجهیزات ایران هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1402 ساعت 18:402024-03-06بين الملل

انتقال دو تبعه ایرانی زندانی در روسیه به داخل کشور


با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توسط وزارت خانه های امور خارجه و دادگستری و سفارت کشورمان در مسکو، دو نفر از اتباع ایرانی زندانی در روسیه، در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومین میان دو کشور پس از طی فرایندهای قانونی، - به جمهوری اسلامی ایران منتقل شدند.

دو نفر از اتباع ایرانی زندانی در روسیه، در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومین میان دو کشور، به جمهوری اسلامی ایران منتقل شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، با تلاش و پیگیری های صورت گرفته توسط وزارت خانه های امور خارجه و دادگستری و سفارت کشورمان در مسکو، دو نفر از اتباع ایرانی زندانی در روسیه، در چارچوب موافقتنامه انتقال محکومین میان دو کشور پس از طی فرایندهای قانونی، به جمهوری اسلامی ایران منتقل شدند.

  وزارت امور خارجه با همراهی دستگاه های ذیربط، پیگیری مجدانه برای عفو، آزادی و یا انتقال زندانیان ایرانی و همچنین حمایت حقوقی و کنسولی از ایرانیان در خارج کشور را در راس اولویت های خود می داند.

  قابل ذکر است در هشتمین کمیسیون مشترک کنسولی میان دو کشور ایران و روسیه که در آبان ماه گذشته در مسکو برگزار شد، بر تقویت همکاری های کنسولی میان دو کشور تاکید شد.


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - انتقال محکومین - ایران - جمهوری اسلامی - اتباع ایرانی - زندانی - انتقال
آخرین اخبار سرویس:

انتقال دو تبعه ایرانی زندانی در روسیه به داخل کشور

انتقال دو تبعه ایرانی زندانی در روسیه به داخل کشور