مطالب مرتبط:
مجلس با تاسیس بانک اصناف مخالف کرد
قالیباف: هیچ مانعی برای تاسیس بانک از سوی اصناف وجود ندارد
بازدید رییس جمهور از غرفه بانک دی در نمایشگاه «روایت خدمت»
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: همترازی حقوق بازنشستگان سال آینده اجرا می شود
رییس مرکز پژوهش های مجلس: مجلس جریمه نقدی را برای از بین بردن تصاویر نامطلوب درگیری ها جایگزین گشت ارشاد کرد/ اقشار ویژه مانند فرزند مسئولین اگر بدحجابی و بی حجابی داشته باشند، باید جریمه های سنگین تری دیده شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 09:552024-03-10سياسي

رییس مجلس: اصناف هیچ مانعی برای تأسیس بانک ندارند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 20 اسفند ماه) و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور، - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: اصناف بدون هیچ مانعی می توانند درخواست خود برای تاسیس بانک را از بانک مرکزی مطرح کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 20 اسفند ماه) و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور، با حذف ماده 6 این طرح موافقت کردند.

در این ماده آمده بود: تبصره (3) ماده (37) قانون به شرح زیر اصلاح می شود: تبصره 3- اتاق اصناف ایران مجاز است بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور و با مشارکت اتاق های اصناف شهرستان برای تأسیس بانک اصناف اقدام نماید.

اتاق های اصناف شهرستان نیز مجازند بر اساس قوانین و مقررات جاری کشور برای تأسیس صندوق قرض الحسنه و یا شرکت تعاونی اعتبار اقدام نماید.

منابع مورد نیاز برای تأسیس و یا افزایش سرمایه نهاد های فوق، حسب مورد پس از تصویب هیأت رییسه اتاق اصناف ایران و یا هیأت رییسه اتاق اصناف شهرستان مربوطه، از محل درآمد های اتاق های مزبور تأمین می شود.

محمدباقر قالیباف بعد از رأی گیری این موضوع، گفت: امروز هیچ مانعی برای تأسیس بانک از سوی اصناف وجود ندارد و اگر اصناف بخواهند بانکی را تأ


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - اصناف - قوانین و مقررات - اصلاح قانون - رییس مجلس شورای اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس: اصناف هیچ مانعی برای تأسیس بانک ندارند

رییس مجلس: اصناف هیچ مانعی برای تأسیس بانک ندارند