مطالب مرتبط:
حرکت جهاد دانشگاهی خوزستان می تواند منشأ تحول باشد
جهاد اسلامی فلسطین: مقاومت در اوج قدرت است
جهاد کشاورزی : دام زنده تا اطلاع ثانوی به کشور وارد نمی شود
کمبود زمین بهانه است؟ روند کند سایت مسکن جهاد یاسوج
صدوپنجاه وهفتمین روز«طوفان الاقصی»| جهاد اسلامی: دشمن با دم شیر بازی می کند/ شهادت 3 نفر در اولین روز از ماه رمضان در غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 14:202024-03-11سياسي

جهاد دانشگاهی لرستان به عملیاتی شدن موضوعات نزدیک تر است


شهردار خرم آباد معتقد است جهاد دانشگاهی لرستان در مقایسه با سایر ‏دانشگاه های استان به عمل و عملیاتی شدن موضوعات خیلی نزدیک تر است.

‏ - ایسنا/لرستان شهردار خرم آباد معتقد است جهاد دانشگاهی لرستان در مقایسه با سایر ‏دانشگاه های استان به عمل و عملیاتی شدن موضوعات خیلی نزدیک تر است.

‏ داریوش بارانی بیرانوند، 21 اسفندماه با حضور در جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه طرح بررسی میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری خرم آباد توسط مرکز افکار سنجی جهاددانشگاهی استان اجرا شده است، بیان کرد: سالیان زیادی است که دانشگاه می خواهد خود را ثابت کند که در مقام اجرا کارایی دارد و این مهم توسط جهاد دانشگاهی اتفاق افتاده است، بیان کرد: بعد از سال ها ما از مرحله گفتمان و حرف با دانشگاه ها به مرحله عمل و اجرا وارد شدیم و در حال عقد قراردادهای همکاری های مشترک با دانشگاه ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی لرستان در مقایسه با سایر دانشگاه های استان به عمل و عملیاتی شدن موضوعات خیلی نزدیک تر است، بیان کرد: اگر در کار و عمل نتایج حاصل از مراوده با دانشگاه درخشان باشد شهرداری به آن افتخار می کند و با این کار اساساً راه برای آیندگان و دیگران نیز باز می شود.


برچسب ها: دانشگاه - جهاد دانشگاهی لرستان - جهاد دانشگاهی - دانشگاه ها - لرستان - شهردار خرم آباد - جهاد
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی لرستان به عملیاتی شدن موضوعات نزدیک تر است

جهاد دانشگاهی لرستان به عملیاتی شدن موضوعات نزدیک تر است