مطالب مرتبط:
جشنواره نهج البلاغه دانشگاهیان کشور برگزار می شود
خراسان شمالی میزبان جشنواره منطقه ای فیلم و عکس شد
نخستین ایده آرای ملی سلامت با حضور صاحبان ایده از سراسر کشور برگزار شد
تهران میزبان وزرای بهداشت 24 کشور جهان
اهواز میزبان پانزدهمین دوره مسابقات پتانک و بولز کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 13:552024-02-20فرهنگي

کردستان میزبان 280 نفر از سراسر کشور در جشنواره مدهامتان می شود


مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، با اعلام اینکه 280 نفر از برگزیدگان سراسر کشور در پنج رشته در این دوره حضور دارند، گفت: این افراد در رشته های قرائت تحقیق، - ایسنا/کردستان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، با اعلام اینکه 280 نفر از برگزیدگان سراسر کشور در پنج رشته در این دوره حضور دارند، گفت: این افراد در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، تقلیدی، اذان و حفظ به رقابت می پردازند.

علی اصغر دریایی امروز سه شنبه یکم اسفند در نشست با اصحاب رسانه استان کردستان گفت: یکی از سیاست های اصلی اداره ارشاد اسلامی استان، نگاه پر رنگ به برنامه های دینی در کنار فعالیت های فرهنگی در سطح استان کردستان است.

وی با تأکید بر اینکه مساجد باید به پایگاه قرآنی تبدیل شود، افزود: رویداد ملی مدهامتان در سنندج با رویکرد تحقق بخشیدن به این امر در روزهای پنجشنبه و جمعه سوم و چهارم اسفندماه جاری برگزار می شود.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، با اعلام اینکه 280 نفر از برگزیدگان سراسر کشور در پنج رشته در این دوره حضور دارند، بیان کرد: این افراد در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، تقلیدی، اذان و حفظ به رقابت می پردازند.


برچسب ها: استان کردستان - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد - کردستان - فرهنگ و ارشاد اسلامی - ارشاد اسلامی - استان
آخرین اخبار سرویس:

کردستان میزبان 280 نفر از سراسر کشور در جشنواره مدهامتان می شود

کردستان میزبان 280 نفر از سراسر کشور در جشنواره مدهامتان می شود