مطالب مرتبط:
لیست قیمت آجیل و خشکبار 20 اسفند 1402
نرخ آجیل و خشکبار نوروزی در مشهد اعلام شد
این سریال اکشن جدید برای نوروز به تلویزیون می آید
اعلام نرخ آجیل و خشکبار نوروزی در مشهد
سه هزار تن کالای اساسی در خوزستان آماده توزیع در ماه رمضان و نوروز است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 09:302024-03-11اقتصادي

بزرگترین کمپین آجیل نوروز


آجیل برادران حسینی، نامی که با کیفیت و تنوع در عرضه محصولات آجیلی شناخته شده است، اکنون با یک کمپین تبلیغاتی آنلاین بی نظیر در فضای دیجیتال حضور پیدا کرده است.

- آجیل برادران حسینی با ارائه جوایز فوق العاده برای خریداران یکی از جذابیت های اصلی این کمپین، مبتنی بر مفهوم دعوت از دوستان به خرید و شرکت در قرعه کشی نهایی است.

طبق شرایط اعلام شده، کاربران که خریدی انجام داده و دوستان خود را نیز به این مجموعه معرفی کنند و آنان نیز از محصولات آجیلی این برند تهیه کنند، در قرعه کشی نهایی به اندازه مجموع خرید خود و دوستانشان جوایز ویژه آجیلی به دست می آورند.

آجیل و خشکبار برادران حسینی، اولین فروشگاه اینترنتی آجیل در ایران است، که با ارائه خدمات به مراتب راحت تر برای مشتریان، نقش بارزی در صنعت آجیل دارد.

این برند همچنین بزرگ ترین مجموعه صنعتی آجیل را در کشور داراست، که با استفاده از فناوری های روز و کادری مجرب، تولید و توزیع محصولات با کیفیت بالا را فراهم می کند.

همچنین، با ارسال به بیش از 1000 نقطه در ایران، آجیل برادران حسینی توانسته است به دسترسی راحت برای همه مشتریان در سراسر کشور بپردازد.

علاوه بر این امکان فرصتی برای خریداران برای به اشتراک گذاری لذت خرید با دوستان، این کمپین فرصتی است برای آشنایی بیشتر با سوابق آجیل برادرا


برچسب ها: آجیل - برادران - دوستان - استفاده از فناوری - خرید - فروشگاه اینترنتی - حسینی
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کمپین آجیل نوروز

بزرگترین کمپین آجیل نوروز