مطالب مرتبط:
سرلشکر سلامی پیام صادر کرد
پیام سرلشکر باقری به وزیر اطلاعات دولت رییسی +جزییات
پیام سرلشکر باقری به وزیر اطلاعات
پیام سرلشکر باقری به وزیر اطلاعات
پیام سرلشکر باقری به وزیر اطلاعات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 17:002024-02-24سياسي

سرلشکر سلامی پیام صادر کرد


فرمانده کل پساه در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: بی شک امنیت پایدار و آرامش کم نظیر امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت های پیدا و ناپیدا و رشادت های قابل ستایش فرزندان ایران و سربازان گمنام امام زمان در وزارت و دیگر .

-   به گزارش  تابناک ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

 در پیام فرمانده کل سپاه آمده است: با تبریک فرخنده میلاد حضرت بقیه الله الاعظم (عج)؛ فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و موسم تکریم و تجلیل از نقش آفرینی های مجاهدانه و مقتدرانه وزارت اطلاعات برای حفظ ثبات، امنیت و آرامش کشور را به جنابعالی و آحاد مدیران و کارکنان مومن، متعهد، فداکار و خدوم آن مجموعه پرافتخار برای ملت و مملکت اسلامی تهنیت و شادباش عرض می کنم.

سرلشکر سلامی در پیام خود تاکید کرد: بی شک امنیت پایدار و آرامش کم نظیر امروز ایران اسلامی در متن طوفان توطئه های نظام سلطه و صهیونیسم و نبردهای بزرگ با سرویس های جاسوسی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی مرهون مجاهدت های پیدا و ناپیدا و همت، همدلی، همکاری، هماهنگی و هم افزایی و رشادت ه


برچسب ها: سربازان گمنام امام زمان - امام زمان - سربازان - فرمانده کل سپاه - سلامی - فرمانده کل سپاه پاسداران - فرمانده
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر سلامی پیام صادر کرد

سرلشکر سلامی پیام صادر کرد