مطالب مرتبط:
عرضه آجیل عید به قیمت پارسال/ پسته 20 درصد ارزان شد
عرضه آجیل عید به قیمت پارسال | پسته 20 درصد ارزان شد
عرضه آجیل عید به قیمت پارسال| پسته 20 درصد ارزان شد
عرضه آجیل شب عید به قیمت پارسال پسته 20 درصد ارزان شد
پسته ارزان شد/ آجیل عید به قیمت پارسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 16:452024-03-09اقتصادي

عرضه آجیل عید به قیمت پارسال/ پسته 20 درصد ارزان شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا خدامی رییس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل تهران اظهار داشت: برای آجیل شب عید نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد، - رییس اتحادیه فروشندگان خشکبار تهران گفت: آجیل در مقایسه با سال قبل افزایش قیمتی ندارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا خدامی رییس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل تهران اظهار داشت: برای آجیل شب عید نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد، زیرا بر اساس اختلاط مغز های مختلف و کیفیت، نرخ های متفاوتی دارد، اما در مقایسه با سال قبل افزایش نداشته ایم و حتی نرخ برخی از مغز ها کاهش یافته است.

وی افزود: قیمت پسته در مقایسه با سال قبل 20 درصد کاهش یافته است همچنین قیمت تخمه جابانی شور نیز شاهد افت قیمت هستیم و نرخ تخمه کدو و مغز بادام تغییری نداشته است.

رییس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل تهران ادامه داد: پسته بر اساس سایز و اندازه قیمت های مختلفی، اما در هشت گروه این محصول شاهد کاهش قیمت در سال جاری هستیم به طوری که پسته اکبری در نمایشگاه بهاره تهران از 300 هزار تومان تا 770 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

وی تصریح کرد: مغز بادام نیز بر اساس سایز و کیفیت خود قیمت متفاوتی دارد به طوری که در نمایشگاه حداکثر 650 هزار تومان و حداقل 470 هزار تومان (سایز 27) قیمت گذاری شده است.


برچسب ها: اتحادیه فروشندگان - رییس اتحادیه - قیمت - اتحادیه - آجیل - خشکبار - تهران
آخرین اخبار سرویس:

عرضه آجیل عید به قیمت پارسال/ پسته 20 درصد ارزان شد

عرضه آجیل عید به قیمت پارسال/ پسته 20 درصد ارزان شد