مطالب مرتبط:
قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و 6 النگوی طلا در تهران
پایان زورگیری های خشن و سریالی باند دزدان در تهران /همه از این 5 جوان وحشت داشتند
کاهش 12 درصدی سرقت در پایتخت/ برپایی 120 ایستگاه نوروزی پلیس در تهران
رد پراید سبز در پرونده به قتل هولناک زن جوان
رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 14:002024-03-19حوادث

قتل زن جوان در تهران برای سرقت طلاهایش


رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که برای نیازمالی اقدام به قتل زنی جوان و سرقت طلاهای همراه او کرده بود، خبر داد.

- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مرد جوانی که برای نیازمالی اقدام به قتل زنی جوان و سرقت طلاهای همراه او کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ولی پور گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: چند هفته پیش فردی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کرد که یکی از اقوام نزدیکش که زن جوانی است، برای مراجعه به مطب یک پزشک از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است.

در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و پس از ثبت شکایت، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با تحقیقات محلی پی بردند که زن جوان به مطب پزشک مراجعه نکرده است، همچنین در استعلام از سازمان پزشکی قانونی و بیمارستان های تهران اثری از این فرد یافت نشد.

وی ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی دوربین های مداربسته را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند زن جوان هنگامی که پای خود را از در خانه به بیرون گذاشته سوار بر خودروی پراید سبزرنگی شده است و ماشین موردنظر به مکان نامعلومی رفته است.


برچسب ها: پلیس آگاهی تهران بزرگ - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - رییس پلیس آگاهی تهران - پلیس آگاهی - جوان - تهران
آخرین اخبار سرویس:

قتل زن جوان در تهران برای سرقت طلاهایش

قتل زن جوان در تهران برای سرقت طلاهایش