مطالب مرتبط:
وزیر امور خارجه آمریکا به عربستان و مصر سفر می کند
رد آتش بس در غزه/ حمله تند نتانیاهو به حامی بزرگ اسراییل
عمان:ایران می تواند نقش موثری در ایجاد آتش بس در غزه ایفا کند
ترامپ برای اولین بار خواستار آتش بس در غزه شد
واکنش به سبک کیم جونگ اون پس از سفر بلینکن به کره جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 11:052024-03-19بين الملل

سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفت وگو درباره توافق آتش بس غزه


وزیر امور خارجه آمریکا برای گفت وگو درباره توافق آتش بس فوری در نوار غزه و رسیدگی به نیازهای فلسطینیان در این منطقه به مصر و عربستان سفر می کند.

- وزیر امور خارجه آمریکا برای گفت وگو درباره توافق آتش بس فوری در نوار غزه و رسیدگی به نیازهای فلسطینیان در این منطقه به مصر و عربستان سفر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا قرار است طی روزهای آتی به عربستان سعودی و مصر سفر کند تا با سران دو کشور دیدار و درباره تلاش ها برای دستیابی به توافق آتش بس فوری بین رژیم صهیونیستی و حماس گفت وگو کند.

وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام این خبر تاکید کرد که دستیابی به این توافق، آزادی کسانی را که در حمله هفتم اکتبر به اسارت حماس درآمدند، تضمین می کند.

وزارت امور خارجه آمریکا همچنین گفت: این توافق به علاوه تشدید تلاش های بین المللی برای افزایش کمک های بشردوستانه به غزه و هماهنگی در برنامه ریزی پس از جنگ برای غزه، از جمله حصول اطمینان از اینکه حماس دیگر نمی تواند حمله هفتم اکتبر را تکرار کند، تضمین خواهد کرد.

بنا بر گزارش شبکه خبری سی ان ان، آنتونی بلینکن همچنین قصد دارد در مورد چگونگی پایان دادن به حملات ارتش یمن به کشتی های تجاری در دریای سرخ و خلیج عدن بحث و رایزنی کند.


برچسب ها: وزیر امور خارجه آمریکا - امور خارجه - توافق آتش بس - وزارت امور خارجه آمریکا - وزیر امور خارجه - آمریکا - وزارت امور خارجه
آخرین اخبار سرویس:

سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفت وگو درباره توافق آتش بس غزه

سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفت وگو درباره توافق آتش بس غزه