مطالب مرتبط:
خلاصه والیبال شهرداری گنبد 3 نیان الکترونیک 2
استخدام مسئول دفتر (منشی) در الکترونیک و ارتباطات آساطیف در کرمان
گنبدی ها مقابل نیان الکترونیک تسلیم نشدند/ جدال برای بقا در بازی آفتاب نو | اخبار ورزشی
استخدام تکنسین آزمایشگاه در جهان الکترونیک در یزد
گنبدی ها مقابل نیان الکترونیک تسلیم نشدند/ جدال برای بقا در بازی |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1402 ساعت 14:252024-03-16حوادث

پابند الکترونیک در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود


معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران از محل طرح پایش و کنترل سارقین از طریق پابند الکترونیک، در پلیس آگاهی تهران بزرگ بازدید کرد.

- معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران از محل طرح پایش و کنترل سارقین از طریق پابند الکترونیک، در پلیس آگاهی تهران بزرگ بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، مهبودی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی تهران در بازدید از محل طرح پایش و کنترل سارقین از طریق پابند الکترونیک، در پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با توجه به صدور دستور اجرای نظارت الکترونیکی محکومان سابقه دار بزه سرقت، پلیس آگاهی ماموریت یافته تا تجهیزات الکترونیکی برای افراد مشمول استفاده کنند و دارندگان سوابق کیفری، محکومان سرقت های خشن، مسلحانه و تجاوز به عنف و سازمان یافته در اولویت اجرا قرار گرفته اند.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و در جهت پیشگیری از وقوع سرقت، پلیس نصب این تجهیزات را شروع کرده به گونه ای که روزانه با دعوت از این نوع محکومان نصب پابند به صورت منظم و مستمر انجام می گیرد.

معاون دادستان تهران گفت: در این راستا، ضمن بازدید از بخش های مختلف به افراد ذی مدخل و ماموران اجرا توصیه های لازم در جهت اجرای دقیق قانون و دستورالعمل ابلاغی دادستانی کل کشور


برچسب ها: پیشگیری از وقوع جرم - پلیس آگاهی تهران بزرگ - الکترونیک - آگاهی تهران بزرگ - پلیس آگاهی تهران - دادستانی تهران - پلیس آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

پابند الکترونیک در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود

پابند الکترونیک در پیشگیری از وقوع جرم بسیار موثر خواهد بود