مطالب مرتبط:
انجمن خیرین مسکن ساز زنجان 800 واحد مسکونی احداث کرده است
خیرین مسکن ساز استان 70 واحد مسکن در دست احداث دارند
فعال سازی بمب دست ساز،خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس
تلفات زودهنگام چهارشنبه سوری؛ نارنجک دست ساز در تهران قربانی گرفت
احداث 2 ایستگاه بخش شمال غربی خط 7 طی 18 ماه آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 09:452024-03-03سياسي

70 واحد مسکونی از سوی انجمن خیرین مسکن ساز زنجان در دست احداث است


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه مسکن نقش موثری در حل مشکلات این حوزه دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه مسکن نقش موثری در حل مشکلات این حوزه دارد.

رضا خواجه ای امروز (یکشنبه 13 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن ساز استان تاکنون 800 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد احداث کرده است و در حال حاظر نیز 70 واحد مسکونی در سطح استان با حمایت خیرین و حساب 100 امام (ره) در دست احداث دارد.

وی خواستار مشارکت بیشتر خیرین در ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و کم درآمد استان و همچنین تقویت حساب 100 امام (ره) شد و تعامل و همکاری همه دستگاه های اجرایی در زمینه تأمین مسکن محرومان و حل مشکلات این قشر در جامعه را امری ضروری دانست و تاکید کرد: امیدواریم با گسترش فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز شاهد حضور بیشتر افراد خیر و نیکوکار در ساخت مسکن محرومان استان باشیم.

خواجه ای در بخشی دیگر از سخنان خود تقویت جایگاه حساب 100 را به عنوان رکن اصلی بنیاد در رأس کارها و اهداف دانست و تصریح کرد: تقویت حساب 100 حضرت امام (ره) گامی مهم در راستای تامین مسکن محرومین است که در این راستا بهره گیری از ظرفیت و مشارکت خیرین اهمیت ویژه ای دارد.


برچسب ها: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - بنیاد مسکن انقلاب - مدیرکل بنیاد مسکن - مسکن - واحد مسکونی - خیرین - خیرین مسکن ساز
آخرین اخبار سرویس:

70 واحد مسکونی از سوی انجمن خیرین مسکن ساز زنجان در دست احداث است

70 واحد مسکونی از سوی انجمن خیرین مسکن ساز زنجان در دست احداث است