مطالب مرتبط:
علی دایی، راه شکست استقلال را لو داد
قرائت اهل بیت(ع) از قرآن عامل وحدت است نه تفرقه + فیلم
رهبر انقلاب: مقاومت همچنان قدرتمند ایستاده است/ مقاومت بینی صهیونیست ها را به خاک خواهد مالید/ در دنیای اسلام برخی دولت ها به دشمنان مردم مظلوم فلسطین کمک می کنند؛ ان شاءالله سزای این خیانت را خواهند دید
خون پاک شهدا تضمین کننده اقتدار و امنیت کشور در برابر هجمه های جبهه استکبار است
26 گل دیدنی از راه دور در لالیگا اسپانیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 10:352024-03-13سياسي

دشمنان تنها راه شکست جبهه حق را نفوذ و ایجاد تفرقه میان مسلمانان می دانند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمنان تنها راه شکست جبهه حق را نفوذ و ایجاد تفرقه میان مسلمانان وجهان اسلام می دانند به همین جهت وحدت جهان اسلام را نشانه گرفته اند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمنان تنها راه شکست جبهه حق را نفوذ و ایجاد تفرقه میان مسلمانان وجهان اسلام می دانند به همین جهت وحدت جهان اسلام را نشانه گرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در محفل انس با قرآن کریم ترنم وحی ، که با حضور علمای شیعه و اهل سنت استان هرمزگان در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای استان هرمزگان برگزار شد، با اشاره به بحث تمدن سازی، اظهار کرد: علمای اهل سنت و شیعه نقش مهمی در تحقق تمدن نوین اسلامی بر عهده دارند که برای رسیدن به این امر باید قرآن را محور فعالیت قرار داد.

وی با ذکر این نکته که قرآن یکی از ارکان بسیار مهم و تاثیرگذار تمدن سازی است، عنوان کرد: قرآن محور خواهد شد که علمای اسلام در این قالب با یکدیگر هم فکری و هم اندیشی کنند تا بتوانند اتفاقات بزرگی را در مسیر تمدن سازی رقم بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به این نکته که محور جنگ ها جهان امروز مرزهای جغرافیایی نیست، بیان کرد: در عصر جدید شاهد بروز جنگ های هویتی و اعتقادی هستیم و در این نبردها کشورها هویت ملی و اعتقا


برچسب ها: استان هرمزگان - نماینده ولی فقیه در استان - جهان اسلام - هرمزگان - نماینده ولی فقیه - اسلام - وحدت جهان اسلام
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان تنها راه شکست جبهه حق را نفوذ و ایجاد تفرقه میان مسلمانان می دانند

دشمنان تنها راه شکست جبهه حق را نفوذ و ایجاد تفرقه میان مسلمانان می دانند