مطالب مرتبط:
راز ازدواج نکردن رونالدو و جورجینا لو رفت!
ازدواج دوم ستاره جنجالی و سابق پرسپولیس
ازدواج خواننده معروف ترکیه ای با دختر ایرانی | فاصله سنی 22 ساله زوج جنجالی +عکس
ازدواج دوم رضاحقیقی بازیکن تیم ملی وپرسپولیس/همراه عکس زن اولش
عکس های ازدواج دوم هافبک سابق پرسپولیسی وایرال شد | رضا حقیقی عروسی کرد +تصاویر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 13:352024-02-28بين الملل

آن روی سیاه «ازدواج سفید»


«باد آورده را باد می برد» یا «نابرده رنج گنج میسر نمی شود»؛ حکایت زندگی هایی است که راحت به دست می آیند و راحت هم از کف می روند.

- باد آورده را باد می برد یا نابرده رنج گنج میسر نمی شود ؛ حکایت زندگی هایی است که راحت به دست می آیند و راحت هم از کف می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهروند نوشت: رسانه های غربی می گویند میزان ازدواج در سراسر جهان در حال کاهش است و هشدار می دهند که این یعنی افراد بیشتری بدون ازدواج با هم زندگی می کنند و حتی می توانند شریک زندگی خود را به دلخواه عوض کنند: در دسترس بودن گزینه ای با تعهد و مسئولیت پایین به این معنی است که بسیاری از زوج ها خیلی سریع آن را انتخاب می کنند و همخانه می شوند، بدون اینکه نوعی عشق متعهدانه مشترک را ایجاد کنند که پایه و اساس یک ازدواج خوب است.

همباشی این احتمال را افزایش می دهد که شرکا دیدگاه کمتر متعهدانه ای نسبت به ازدواج اتخاذ کنند، که باعث می شود طلاق را بیشتر و راحت تر بپذیرند/ روزنامه آمریکایی دیزرت نیوز .

پدیده ای به نام ازدواج سفید یا همباشی منتقدان بسیاری در غرب دارد که استدلال می کنند نه تنها تضمینی برای موفقیت و استحکام ازدواج -که اگر پس از آن رخ دهد- نیست بلکه کودکانی هم که ممکن است از آن حاصل شوند در خطرند، با احتمال دو برابری ترک تحصیل، اعتیاد یا افسردگی و احتمال سه برابری آز


برچسب ها: ازدواج - زندگی - رسانه های غربی - تعهد - آورده - حکایت - شریک زندگی
آخرین اخبار سرویس:

آن روی سیاه «ازدواج سفید»

آن روی سیاه «ازدواج سفید»