مطالب مرتبط:
سردار فضلی: رقابت انتخاباتی به رفاقت و همدلی تبدیل شود
پاکبانان شیرازی، بنرها و پوسترهای انتخاباتی را جمع آوری کردند
نتایج شمارش آرای 16 حوزه انتخاباتی دیگر اعلام شد
برای اولین بار اتفاق افتاد؛ افزایش آرای باطله و کاهش مشارکت انتخاباتی شهرهای پرجمعیت
فیلم| جشن انتخاباتی مردم شهرهای مختلف بعد از پیروزی نامزدهای خود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 اسفند 1402 ساعت 17:102024-03-03سياسي

باید فضای رقابت انتخاباتی به رفاقت مومنانه تبدیل شود


منتخب مردم همدان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای اعلام کرد: طبیعی است که با پایان رقابت های انتخاباتی و اعلام نتایج، باید فضای رقابت به رفاقت و برادری مومنانه تبدیل شود.

- ایسنا/همدان منتخب مردم همدان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری طی بیانیه ای اعلام کرد: طبیعی است که با پایان رقابت های انتخاباتی و اعلام نتایج، باید فضای رقابت به رفاقت و برادری مومنانه تبدیل شود.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه همدان و منتخب مردم همدان در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خطاب به مردم شریف استان دارالمومنین همدان بیانیه ای صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:از مردم ولایتمدار و انقلابی دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان تقدیم می کنم و ضمن تبریک خلق حماسه ای دیگر در برگزاری انتخابات 11 اسفند، پیرامون این حضور پرشور و خلق این حماسه عظیم نکاتی را به شرح زیر عرضه می دارم.

نخستین نکته بارز و چشمگیر انتخابات 11 اسفند بی توجهی شما مردم عزیز به دستگاه های عریض و طویل تبلیغی و رسانه های دروغ پرداز جریان استکبار بود و حضور معنی دار شما در لبیک به فرمان ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی در انتخابات، آن هم در میان این تلاطم سیاه نمایی ها و دروغ پراکنی دشمنان ملت بزرگ ا


برچسب ها: انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس خبرگان - انتخابات - مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس - همدان - خبرگان رهبری
آخرین اخبار سرویس:

باید فضای رقابت انتخاباتی به رفاقت مومنانه تبدیل شود

باید فضای رقابت انتخاباتی به رفاقت مومنانه تبدیل شود