مطالب مرتبط:
کلینتون: رای به ترامپ، به معنای رای دادن به تیم پوتین است
کلینتون: رای دادن به ترامپ یعنی رای به تیم پوتین
هیلاری کلینتون: رای به ترامپ، رای به تیم پوتین است
هیلاری کلینتون : رای به ترامپ ، رای به تیم پوتین است
کلینتون: رای به ترامپ، رای به تیم پوتین است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 16:252024-03-13بين الملل

کلینتون : رای به ترامپ، به معنای رای دادن به تیم پوتین است


هیلاری کلینتون رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در پیامی در رسانه اجتماعی «ایکس» نوشت: «هر روز این مساله واضح تر می شود؛ - هیلاری کلینتون رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در پیامی در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: هر روز این مساله واضح تر می شود؛ رای دادن به ترامپ مساوی است با رای دادن به تیم پوتین.

هیلاری کلینتون در پی قطعی شدن نامزدی دونالد ترامپ از سوی حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری 2024، حامیان این رییس جمهور سابق آمریکا را به حمایت کردن از ولادیمیر پوتین متهم کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیلاری کلینتون ، رقیب دموکرات دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در پیامی در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: هر روز این مساله واضح تر می شود؛ رای دادن به ترامپ مساوی است با رای دادن به تیم پوتین.

  هیلاری کلینتون این صحبت را در واکنش به صحبت های اخیر ویکتور اوربان ، نخست وزیر مجارستان درباره قول دونالد ترامپ مبنی بر اینکه در صورت رسیدن دوباره به ریاست جمهوری هیچ پولی را به کمک به اوکراین اختصاص نخواهد داد و همین طور درباره اینکه اروپا بدون آمریکا قادر تامین مالی جنگ اوکراین نشده و در نتیجه جنگ پایان خواهد یافت، مطرح کرد.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست جمهوری 2016 - هیلاری کلینتون - انتخابات ریاست - دونالد ترامپ - ریاست جمهوری - کلینتون
آخرین اخبار سرویس:

کلینتون : رای به ترامپ، به معنای رای دادن به تیم پوتین است

کلینتون : رای به ترامپ، به معنای رای دادن به تیم پوتین است