مطالب مرتبط:
علی سرزعیم: اولویت دولت بازار پول است، اما نباید بازار سرمایه فدا شود
نظارت و کنترل بازار شب عید استان مرکزی با جدیت انجام می شود
این بازار ایران هم دست چینی ها افتاد
استخدام کارشناس بازرگانی در محدوده بازار تهران
قیمت جدید میوه و سبزیجات در بازار امروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1402 ساعت 13:152024-03-12سياسي

باقرزاده: دولت با دقت نظر بیشتری بازار را کنترل کند


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و اوج مصرف کالاهای اساسی، انتظار می رود دولت محترم با دقت نظر بسیار بالاتر نسبت به کنترل بازار و قیمت ها و مبارزه با گران فروشی اقدام کند.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و اوج مصرف کالاهای اساسی، انتظار می رود دولت محترم با دقت نظر بسیار بالاتر نسبت به کنترل بازار و قیمت ها و مبارزه با گران فروشی اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 22 اسفند 1402 صحن مجلس در نطق میان دستور خود در تذکری به وزیر آموزش و پرورش گفت: درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان شریف بازنشسته از تاریخ 31 شهریور 1400 به بعد و همچنین حقوق معلمان خرید خدمات به وزیر آموزش و پرورش تذکر می دهم و خواهش می کنم که در آستانه شب عید این مطالبات پرداخت شود.

وی همچنین خواستار رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود در زمینه مسکن روستایی، کود اوره و فسفات مورد نیاز کشاورزان و سوخت و پلاک تراکتورهای کشاورزان شد.

این نماینده مجلس در تذکر دیگری به دولت گفت: با توجه به تلاقی ماه مبارک رمضان و عید نوروز و اوج مصرف کالاهای اساسی، انتظار می رود دولت محترم با دقت


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - وزیر آموزش و پرورش - ماه مبارک رمضان - نمایندگان مجلس - آموزش و پرورش - کنترل بازار
آخرین اخبار سرویس:

باقرزاده: دولت با دقت نظر بیشتری بازار را کنترل کند

باقرزاده: دولت با دقت نظر بیشتری بازار را کنترل کند