مطالب مرتبط:
تاکید آیت الله جنتی بر پیروی از سیره پیامبر و حرکت به سمت جامعه مهدوی/در مبارزه با ظلم و فساد نباید مورد غفلت قرار گیرد.
تاکید آیت الله جنتی بر اقتدا به سیره نبوی و حرکت به سمت جامعه مهدوی
تاکید آیت الله جنتی بر اقتدا به سیره نبوی و حرکت به سمت جامعه مهدوی
تسلیت قالیباف برای درگذشت آیت الله عبدالقائم شوشتری
آیت الله عبدالقائم شوشتری درگذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 اسفند 1402 ساعت 16:502024-02-21سياسي

آیت الله جنتی: در مبارزه با ظلم و فساد نباید کوتاه آمد


ظهور حضرت صاحب الزمان (عج)، مصداق تحقق وعده تخلف ناپذیر الهی یعنی برچیدن بساط ظلم و استقرار حکومت جهانی مستضعفین است و انقلاب اسلامی در جهت تحقق این وعده الهی شکل گرفته است.

- دبیر شورای نگهبان گفت: ظهور حضرت صاحب الزمان (عج)، مصداق تحقق وعده تخلف ناپذیر الهی یعنی برچیدن بساط ظلم و استقرار حکومت جهانی مستضعفین است و انقلاب اسلامی در جهت تحقق این وعده الهی شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه 2 اسفند 1402) این شورا با گرامیداشت سالروز حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: امام حسین (ع) در وصف حضرت علی اکبر (ع) به شباهت فراوان سیرت و صورت ایشان به پیامبر اکرم (ص) تاکید کردند؛ این درس مهمی برای جوانان ماست که رستگاری از طریق اقتدا به سیره نبوی امکان پذیر است.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت بقیه الله (عج) عنوان کرد: این عید بزرگ را به همه آزادگان و عدالت طلبان تبریک می گویم و از خداوند تعجیل در ظهور آن حضرت را مسئلت دارم.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: ظهور حضرت صاحب الزمان (عج)، مصداق تحقق وعده تخلف ناپذیر الهی یعنی برچیدن بساط ظلم و استقرار حکومت جهانی مستضعفین است.


برچسب ها: شورای نگهبان - دبیر شورای نگهبان - انقلاب اسلامی - حضرت علی اکبر - صاحب الزمان - نگهبان - پایگاه اطلاع رسانی
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله جنتی: در مبارزه با ظلم و فساد نباید کوتاه آمد

آیت الله جنتی: در مبارزه با ظلم و فساد نباید کوتاه آمد