مطالب مرتبط:
انتخابات به منزله نماد اصلی مشارکت سیاسی همواره مورد توجه مردم ایران است
انتخابات به منزله نماد اصلی مشارکت همواره مورد توجه مردم ایران است
اقتصاد ایران نیازمند تغییر است/تحول در گرو حضور جدی مردم در انتخابات
سیستم و ساختار انتخابات در ایران شفاف است/ قطعاً مشارکت بالا خواهد بود
استاندار تهران: انتخابات مظهر اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 16:352024-02-28سياسي

عزت ایران در گرو مشارکت همه جانبه در انتخابات است


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: به یقین عزت ایران در گرو مشارکت بیشتر همه جریان های مؤثر و مردم کشور در انتخابات است.

- ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: به یقین عزت ایران در گرو مشارکت بیشتر همه جریان های مؤثر و مردم کشور در انتخابات است.

محمدحسین فیروزی امروز، 9 اسفندماه در جمع خبرنگاران در شیراز با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: ایران اسلامی، در حال آماده شدن برای بزرگترین رویداد سیاسی کشور است.

وی افزود: در این انتخابات، دشمن تمام تلاش خود را انجام داده است تا از ناامیدی مردم برای خود امید ایجاد کند اما به لطف خداوند با مشارکت خوبی که مردم در 11 اسفندماه جاری در انتخابات خواهند داشت، باردیگر شاهد شکست پروژه دشمن در ایجاد ناامیدی خواهیم بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با بیان اینکه با گرم شدن تنور انتخابات، فصل جدیدی از خدمت را برای مردم عزیزمان شاهد خواهیم بود، گفت: به یقین عزت ایران در گرو مشارکت بیشتر همه جریان های مؤثر و مردم کشور در انتخابات است.

وی با اعلام همراهی کتابخانه های عمومی استان فارس در بزرگترین رویداد سیاسی کشور تصریح کرد: کتابخانه های عمومی استان فارس از مدت ها


برچسب ها: انتخابات - کتابخانه های عمومی فارس - مشارکت - کتابخانه های عمومی - مشارکت در انتخابات - عزت ایران - انتخابات مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

عزت ایران در گرو مشارکت همه جانبه در انتخابات است

عزت ایران در گرو مشارکت همه جانبه در انتخابات است