مطالب مرتبط:
رهبر انقلاب می خواهند خارج از دولت ملت، حکومت و حاکمیت ایران باشند، نه در نقش مجری/ حضور در انتخابات به اندازه ده ها مانور نظامی مؤثر است.
انتخابات، جشن دیده شدن ملت است
نماینده ولی فقیه در گیلان: انتخابات مظهر اقتدار کشور است
رهبر انقلاب می خواهند در تابلوی ملت ایران، دولت و حاکمیت در حاشیه باشند نه در نقش متصدی/ حضور در انتخابات به اندازه ده ها مانور نظامی تاثیرگذار است
انتخابات مهم ترین رویداد در حکومت های مردم سالار است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 اسفند 1402 ساعت 09:102024-02-22سياسي

انتخابات مظهر همبستگی حکومت و ملت است/ حق انتخابمان را به دیگران نمی دهیم


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه خداوند متعال در زمان غیبت حق انتخاب حاکم را به مردم واگذار کرده است، افزود: امروزه تبلور این حق در انتخابات متجلی است.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان با بیان اینکه خداوند متعال در زمان غیبت حق انتخاب حاکم را به مردم واگذار کرده است، افزود: امروزه تبلور این حق در انتخابات متجلی است.

دکتر حسن خان احمدی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه مردم باید از حق انتخاب حاکم به نحوی شایسته بهره ببرند، عنوان کرد: اگر خودمان با حضور در پای صندوق های رای مسئولان را انتخاب نکنیم، دیگران آن را برای ما انتخاب خواهند کرد.

وی با اشاره به ساز و کار انتخابات در قانون جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: ادعا نداریم این سازوکار بی نقص است اما رویه ی فعلی انتخابات مجلس و انتخاب حاکم در طی عمر 45 ساله نظام تجربه شده و امروزه به سازوکاری با کمترین نقص دست یافته ایم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان مردمی بودن را مهمترین شاخصه ی انتخابات عنوان کرد و اظهار داشت: با عدم حضور در پای صندوق های رای جریان نظام از کار نمی ایستد اما با افزایش مشارکت علاوه بر بهره گیری از حق خود در انتخاب حاکم، پایه ها و ارکان نظام را تثبیت کرده و تحکیم می بخشیم.


برچسب ها: انتخاب - دانشگاه جامع علمی کاربردی - انتخابات - رییس دانشگاه - دانشگاه جامع - علمی کاربردی - گلستان
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات مظهر همبستگی حکومت و ملت است/ حق انتخابمان را به دیگران نمی دهیم

انتخابات مظهر همبستگی حکومت و ملت است/ حق انتخابمان را به دیگران نمی دهیم