مطالب مرتبط:
برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک شهرستان مریوان+فیلم
تحویل اولین سکه های حراجی/ مهلت خریداران برای دریافت چقدر است؟
اولین فراخوان نوآوری اجتماعی در استان البرز تمدید شد
فناوری MEC تنها توسط اولین اپراتور در کشور ارائه می شود
مدیرعامل منطقه آزاد چابهار منصوب شد/ انتصاب اولین مدیرعامل زن اهل تسنن در مناطق آزاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 23:052024-03-11پزشكي

حضور روانپزشک در شهرستان راز و جرگلان برای اولین بار


رییس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان گفت: برای اولین بار ویزیت روانپزشک در مرکز خدمات جامع سلامت شهری به صورت رایگان انجام شد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان گفت: برای اولین بار ویزیت روانپزشک در مرکز خدمات جامع سلامت شهری به صورت رایگان انجام شد.

سید عرفان حاتمی اظهارکرد: با رایزنی های انجام شده با معاونت بهداشتی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، یک نفر روانپزشک به شهرستان دعوت شد تا ویزیت رایگان یک روزه برای بیماران اعصاب و روان شهرستان انجام شود.

وی افزود: به دلیل اینکه برخی بیماران اعصاب و روان توانایی پرداخت هزینه ویزیت بالا را نداشتند و یا از رفتن به روانپزشک خودداری می کردند، این اقدام صورت گرفت تا از تشدید علائم بیماری در این افراد جلوگیری شده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، حاتمی با بیان اینکه از جمله گروه های دعوت شده برای ویزیت روانپزشک شامل بیماران دارای سابقه اقدام به خودکشی، بیماران مبتلا به اختلالات روانپزشکی، مادران باردار مبتلا به اختلال روانی، دانش آموزان دارای اختلالات رفتاری و .

هستند، ادامه داد: سعی می کنیم در سال جدید به صورت فصلی از ظرفیت روانپزشکان استان برای حضور در سایر مراکز شهری و روستایی و ویزیت را


برچسب ها: روانپزشک - مرکز خدمات جامع سلامت - بیماران اعصاب و روان - شبکه بهداشت و درمان - دانشگاه علوم پزشکی - راز و جرگلان - روان
آخرین اخبار سرویس:

حضور روانپزشک در شهرستان راز و جرگلان برای اولین بار

حضور روانپزشک در شهرستان راز و جرگلان برای اولین بار