مطالب مرتبط:
وضعیت جاده ها| ترافیک سنگین در هراز / محور کندوان یکطرفه شد
13 نوروزگاه عشایری در جاده های خراسان شمالی راه اندازی شد
وضعیت جاده ها و راه ها، امروز 29 اسفند 1402 / ترافیک نیمه سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین ـ رشت / بارش باران در جاده های 20 استان کشور
افتتاح همزمان 5 نمایشگاه در موزه بزرگ خراسان
پست خدمات سفرهای نوروزی خراسان شمالی افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 اسفند 1402 ساعت 17:352024-03-19اقتصادي

نوروزگاه شهرستان آمل در جاده هراز افتتاح شد


نوروزگاه شهرستان آمل با هدف استقبال از مسافران نوروزی و عرضه محصولات صنایع دستی شهرستان در مسیرجاده ارتباطی تهران به مازندران در جاده هراز افتتاح شد.

- ایسنا/مازندران نوروزگاه شهرستان آمل با هدف استقبال از مسافران نوروزی و عرضه محصولات صنایع دستی شهرستان در مسیرجاده ارتباطی تهران به مازندران در جاده هراز افتتاح شد.

این نوروزگاه که با حضور دستگاه های خدمات رسان ازجمله جمعیت هلال احمر، اورژانس اجتماعی 123، میراث فرهنگی وصنایع دستی درکیلومتر 10 جاده هراز جانمایی شده، با حضور زارعی فرماندارویژه شهرستان آمل و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

دبیرستاد تسهیلات نوروزی شهرستان آمل در حاشیه افتتاح نوروزگاه در گفت وگو با خبرنگارایسنا افزود: این نوروزگاه که در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان مصوب و کمیته های امداد و نجات جاده ای آن در این نوروزگاه مستقر شدند.

مهدی بهمنی افزود: در این نوروزگاه، علاوه بر خدمات امدادی و فوریت های پزشکی اولیه، غرفه دوست دار کودک، بهداشتی و فرهنگی، برخی محصولات صنایع دستی شهرستان نیز به معرض تماشای مسافران نوروزی وجاده ای قرار داده می شود.

وی به اهمیت راه اندازی این نوروزگاه درجاده هراز اشاره کرد و گفت، جاده هراز به عنوان یکی از جاده های مواصلاتی و پرتردد مازندران به پایتخت که کوتاه ترین مس


برچسب ها: شهرستان - نوروزگاه - شهرستان آمل - جاده هراز - افتتاح - صنایع دستی - جاده
آخرین اخبار سرویس:

نوروزگاه شهرستان آمل در جاده هراز افتتاح شد

نوروزگاه شهرستان آمل در جاده هراز افتتاح شد