مطالب مرتبط:
محصولات بهمن دیزل دارای مزیت رقابتی است
محصولات بهمن دیزل دارای مزیت رقابتی هستند
وزیر صمت از محصولات برقی بهمن و BMCARS دیدن کرد
وزیر صمت از محصولات برقی بهمن و BMCARS دیدن کرد
بهمن، ستاره های خدمات فروش را درو کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1402 ساعت 05:052024-03-09اقتصادي

محصولات بهمن دیزل دارای مزیت رقابتی است


  محمد مجید فولادگر سرپرست معاونت هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در حاشیه بازدید از خطوط تولید شرکت بهمن دیزل در استان قزوین گفت: یکی از مهمترین مزیت های گروه بهمن دیزل فعال سازی ظرفیت های مورد غفلت است.

  او این اقدام شرکت بهمن دیزل را موجب اشتغال زایی در کشور دانست و افزود: همین امر سبب شده که در حال حاضر حدود 2000 نفر در این شرکت مشغول به کار باشند.

 فولادگر با اشاره به اینکه بهمن دیزل با تولید کشنده یکی از مهم ترین نیازهای کشور را تامین می کند، تصریح کرد: علاوه بر کشنده، در حال حاضر نیازمند نوسازی ناوگان هستیم که ایران دیزل می تواند در این حوزه نیاز کشور را مرتفع کند.

 این مقام مسئول فعال سازی یک واحد خاموش از این مجموعه را حرکتی ویژه در حوزه افزایش بهره وری دانست و اظهارداشت: در تولید محصولات نگاه به آینده را مد نظر داریم و این نگاه باید با افزایش حوزه عمق ساخت داخل همراه باشد.

  معاون وزیر صمت بیان داشت: گروه بهمن دیزل هم توانایی و هم انگیزه کافی برای افزایش تولید محصولات خود را دارد اما، نظام تعرفه گذاری ناقص کشورمان، مشوق های لازم را در این زمینه ارائه نمی دهد.

  او گفت: وقتی تعرفه واردات 10 درصدی است امکان ساخت داخل فراهم نمی شود و این وظیفه وزارت صمت، و سایر دستگاه ها است که با اقدامی موثر در این عرصه تمهیداتی فراهم


برچسب ها: بهمن دیزل - دیزل - بهمن - فعال سازی - تولید - افزایش بهره وری - محصولات
آخرین اخبار سرویس:

محصولات بهمن دیزل دارای مزیت رقابتی است

محصولات بهمن دیزل دارای مزیت رقابتی است