مطالب مرتبط:
زمان پرداخت معوقات حقوق نیروهای خرید خدمت مشخص شد
واریزی جدید به حقوق معلمان | واریز 2 ماه معوقات برای معلمان
واریزالباقی پاداش بازنشستگان1401 قبل از حقوق اسفند/ پرداخت 2 تا 3 ماه حق التدریس معلمان به زودی
آخرین وضعیت واریز معوقات رتبه بندی معلمان تا صبح امروز 7 اسفند 1402
پرداخت وام 20 میلیونی بدون ضامن و سود + جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 اسفند 1402 ساعت 16:302024-02-26پزشكي

پیگیر پرداخت معوقات پرستاران هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص درخواست پرستاران برای پرداخت معوقات آنان تأکید کرد: پیگیر پرداخت مطالبات پرستاران هستیم.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خصوص درخواست پرستاران برای پرداخت معوقات آنان تأکید کرد: پیگیر پرداخت مطالبات پرستاران هستیم.

سیدوحید حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به درخواست جمعی از پرستاران بیمارستان های شیراز در خصوص تعویق پرداخت تعرفه های معوق آنان گفت: برای پرداخت تعرفه پرستاری هنوز در کل کشور به اندازه کافی تأمین اعتبار نشده است.

وی افزود: کارانه پرستاران را در ماه های بهمن و اسفندماه 1401 و فروردین 1402 از منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأمین کردیم و منتظر هستیم تا آخر امسال اعتبارات از مرکز تأمین شود تا بتوانیم مابقی معوقات پرستاران را پرداخت کنیم.

حسینی با تأکید بر اینکه برای پرداخت معوقات پرستاران از کشور عقب نیستیم، گفت: 11 هزار پرستار در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که قریب به 80 نفر آنان معترض هستند اما ما پیگیر پرداخت مطالبات آنان هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: تعرفه پرستاری در سال 1400، 9 میلیارد تومان برای یک ماه بود که این مبلغ در سال 1401، 24 میلیارد تومان و در سال 1402، 32 میلیارد تومان شد.


برچسب ها: پرستاران - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - پرداخت - دانشگاه علوم پزشکی - پرداخت معوقات - علوم پزشکی شیراز - پرداخت مطالبات پرستاران
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر پرداخت معوقات پرستاران هستیم

پیگیر پرداخت معوقات پرستاران هستیم