مطالب مرتبط:
وام ویژه آموزش و پرورش برای این افراد
استخدام 1151 معلم در آموزش و پرورش استان بوشهر
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشریح کرد؛ آخرین وضعیت تشکیل سازمان ملی سنجش آموزش کشور
آغاز رسمی اسکان مسافران نوروزی در اماکن و فضاهای آموزش و پرورش لرستان
گلایه شدید فرهنگیان از عملکرد وزیر آموزش پرورش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 اسفند 1402 ساعت 16:502024-03-18سياسي

آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج ضمن خیر مقدم و تبریک به محمد جمالی آرند گفت: - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج گفت:سیاسیون چشم طمع به آموزش وپرورش نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ،آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج ضمن خیر مقدم و تبریک به محمد جمالی آرند گفت:حساسیت کار آموزش و پرورش و توسعه مربوط به تربیت انسان ها است که اگر در شان و طراز انقلاب تربیت شوند ، آینده ای موفق خواهیم داشت و اگر اینگونه نباشد در آینده با جامعه ای عقب مانده مواجه خواهیم بود.

آیت الله حسینی افزود : امروز همه آموزش و پرورش را امین خود می دانند که فرزندان خود را برای آموزش به دست فرهنگیان می سپارند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج ادامه داد : درد این است که سیاست در آموزش و پرورش دخالت دارد و اگر بتوانیم این دو را از هم جدا کنیم ، موفقیت خوبی به دست آورده ایم لذا با توجه به نقش تاثیر گذار آموزش وپرورش، سیاسیون چشم طمع به آموزش وپرورش نداشته باشند.

آیت الله حسینی گفت : تغییرات در مدیریت آموزش و پرورش زیاد است و نباید اینگونه باشد که پس از برگزاری انتخابات ، مدیریت ها هم تغییر کند بلکه انتظار این است برنامه ها من


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - امام جمعه یاسوج - آیت الله حسینی - آموزش و پرورش - امام جمعه - استان
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند

آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند