مطالب مرتبط:
علی اکبر غفاری که بود؟
درخواست علی اکبر صالحی از مسئولان سازمان انرژی اتمی
درخواست علی اکبر صالحی از مسئولان سازمان انرژی اتمی
درخواست علی اکبر صالحی از سازمان انرژی اتمی
پخش زنده | نشست خبری , علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1402 ساعت 19:252024-03-05سياسي

نشست معرفی جایگاه زنده یاد علی اکبر غفاری برگزار شد


نشست معرفی جایگاه زنده یاد علی اکبر غفاری در احیا و نشر متون روایی و معارف اهل بیت(ع) با حضور شاگردان و خانواده این کوشنده علوم قرآنی و دینی برگزار شد.

- نشست معرفی جایگاه زنده یاد علی اکبر غفاری در احیا و نشر متون روایی و معارف اهل بیت(ع) با حضور شاگردان و خانواده این کوشنده علوم قرآنی و دینی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست معرفی جایگاه زنده یاد علی اکبر غفاری در احیا و نشر متون روایی و معارف اهل بیت با حضور شاگردان و خانواده این محقق علوم قرآنی و دینی به میزبانی اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران برگزار شد.

بذل علم وشاگرد پروری از ویژگی های انسانی علی اکبر غفاری بود حسن سیدعرب -عضو هیئت علمی بنیاد دائره المعارف اسلامی- که دبیری این نشست را به عهده داشت ضمن خوش آمدگویی به مهمانان این نشست درباره فضایل علمی و اخلاقی زنده یاد علی اکبر غفاری گفت: استاد غفاری اخلاق شاگردی و شاگردپروری داشت و هیچگاه از آموزشِ آموخته های خود به دیگر افراد دریغ نمی کرد و از این منظر انسانی تحسین برانگیز بود.

حسین استاد ولی پژوهشگر حوزه علوم روایی در ادامه این نشست با اشاره به خصوصیات اخلاقی و شیوه های تدریسِ امور مربوط به تصحیح متون و معارف اهل بیت توسط زنده یاد علی اکبر غفاری گفت: بنده در خانواده ای مذهبی و عجین با قرآن و حدیث به


برچسب ها: علی اکبر - غفاری - علوم قرآنی - برگزار - نشست - خانواده - معرفی
آخرین اخبار سرویس:

نشست معرفی جایگاه زنده یاد علی اکبر غفاری برگزار شد

نشست معرفی جایگاه زنده یاد علی اکبر غفاری برگزار شد