مطالب مرتبط:
چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی؟/ نقش کلیدی والدین در کاهش حوادث
چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی؟/ نقش کلیدی والدین در کاهش حوادث
چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی؟ نکات و توصیه ها
چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی؟/ نقش کلیدی والدین در کاهش حوادث
این چهارشنبه سوری است یا چهارشنبه سوزی؟ / به نکات ایمنی توجه کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اسفند 1402 ساعت 21:002024-03-08حوادث

چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی؟


قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: درحال نزدیک شدن به ایام آخر سال هستیم و طبق روال هر ساله، در چهارشنبه پایان سال که به روز چهارشنبه سوری معروف است؛ - شاهد حوادث گوناگونی در شهر تهران و سراسر کشور هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهر تهران، گفت: امسال هفتمین سالی است که کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک را دنبال می کنیم؛ ما مخالف برگزاری این جشن نیستیم، اما شرایط برگزاری برای همه باید ایمن باشد.

چهارشنبه سوری یکی از جشن های باستانی ایرانیان است، اما طی سال های اخیر به دلیل رفتار های خطرناک برخی شهروندان، آتش آن زندگی برخی خانواده ها را خاکستر کرده و این جشن را به عزا تبدیل کرده است، امسال نیز در حالی که هنوز چند روزی به سه شنبه آخر سال باقی مانده است، آمار ها حکایت از افزایش آمار مصدومان در کشور نسبت به سال گذشته دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امسال و به گفته مدیرعامل آتش نشانی تهران دو چهارشنبه سوری داریم و دستگاه های امدادی برای دو سه شنبه پایانی سال در آماده باش به سر می برند، هرچند نقش والدین با نظارت و کنترل فرزندانشان، در کاهش حوادث چهارشنبه سوری کلیدی و مهم تر است.

قدرت الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: درحال نزدیک شدن به ایام آخر سال هستیم و طبق روال هر س


برچسب ها: چهارشنبه سوری - چهارشنبه - مدیرعامل سازمان آتش نشانی - سازمان آتش نشانی - شنبه - شهر تهران - نه به چهارشنبه سوری خطرناک
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی؟

چهارشنبه سوری یا چهارشنبه سوزی؟