مطالب مرتبط:
جمالی چُرامی مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شد
دلیل عزل من بکار نگرفتن یک لیست 25 نفره در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بود
سرپرست جدید حراست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد/ امین رضوی نژاد کیست؟
وزیر آموزش و پرورش: سال 1403 غربالگری ملی دانش آموزان آغاز می شود
خبر مهم از سازمان برنامه و بودجه برای وزارت آموزش و پرورش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1402 ساعت 19:502024-03-13اجتماعي

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد


با حضور محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، مسئولان استانی و محلی و جامعه فرهنگیان استان، سرپرست آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

- محمدمهدی کاظمی ، معان آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در این مراسم گفت: راه پیشرفت و توسعه کشور از مسیر آموزش و پرورش و عرصه تعلیم و تربیت می گذرد.

وی افزود: اجرای سند تحول بنیادین بعد از گذشت 10 سال از تصویب این طرح، اجرای طرح رتبه بندی معلمان بعد از 12 سال ماندن بر روزی زمین با وجود تنگناها و مشکلات اقتصادی پیش روی کشور، ایجاد و ارتقا فضاهای آموزشی و ورزشی در نقاط مختلف کشور و جذب نیروی انسانی متعهد، متخصص و در تراز انقلاب اسلامی از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است.

کاظمی، از جذب حدود 72 هزار معلم اعم از آموزگار ابتدایی، دبیر، هنرآموز، معلم تربیت بدنی، آموزگار استثنایی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد، از طریق دانشگاه فرهنگیان هم نیروهای زیادی جذب می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی ماهر و توانمند با تکیه بر اصل مهارت آموزی را از سیاست های کاری آموزش و پرورش به منظور اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری در سراسر کشور دانست و اظهارکرد: بیش از 213 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزان هنرستانی کشور اضافه شد.


برچسب ها: آموزش و پرورش - آموزش - کهگیلویه و بویراحمد - وزیر آموزش و پرورش - پرورش - استان کهگیلویه و بویراحمد - آموزش متوسطه
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد