مطالب مرتبط:
نام رهبر آینده «محرمانه» است چون ترور می شود/ سرمایه گذاری «35 میلیون دلاری» طالبان در چابهار/ قاچاقچیان دودمانشان را از دست رفته بدانند
سرمایه گذاری «35 میلیون دلاری» هیئتی از طالبان در چابهار
سرمایه گذاری 35 میلیون دلاری هیئت طالبان در چابهار
طالبان در چابهار سرمایه گذاری کرد
سرمایه گذاری 35 میلیون دلاری طالبان در چابهار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1402 ساعت 09:502024-02-27اقتصادي

طالبان در چابهار سرمایه گذاری کرد


خیلی خوشحال هستیم که با حضور هیات تجاری افعانستان و فرمانداری، مدیران منطقه آزاد و مسوولان نظامی و انتظامی چابهار، - عملیات اجرایی پروژه برج فاخر نیز آغاز شده است.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان گفت: هیات تجاری و اقتصادی افغانستان در سفر به چابهار سرمایه گذاری 35 میلیون دلاری در زمینه اجرای پروژه تجاری، مسکونی و اداری را آغاز کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه آرمان ملی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان گفت: هیات تجاری و اقتصادی افغانستان در سفر به چابهار سرمایه گذاری 35 میلیون دلاری در زمینه اجرای پروژه تجاری، مسکونی و اداری را آغاز کرد.

  حسن کاظمی قمی روز یکشنبه در حاشیه سفر به چابهار اظهارکرد: همچنین هیات تجاری و سیاسی افغانستان مذاکره برای ایجاد یک کریدور پایدار از مسیر منطقه آزاد چابهار با همکاری ایران و چین را نیز آغاز کرده است.

    وی بیان کرد: این هیات به ریاست نماینده وزارت صنعت و تجارت کشور افغانستان متشکل از نمایندگان معاونت اقتصادی نخست وزیر، وزارت ترانسپورت و هوانوردی، وزارت خارجه، وزارت دارایی و بخش خصوصی به منطقه آزاد چابهار جهت بازدید و بررسی راه های افزایش تعاملات 2 کشور امروز به چابهار سفر کرده است.


برچسب ها: افغانستان - هیات تجاری - جمهوری اسلامی ایران - چابهار - سرمایه گذاری - جمهوری اسلامی - هیات
آخرین اخبار سرویس:

طالبان در چابهار سرمایه گذاری کرد

طالبان در چابهار سرمایه گذاری کرد