مطالب مرتبط:
تا سال 2025 میلادی محقق می شود؛افزایش رشد 14 درصدی گندم در برزیل
واکنش جنجالی شهرداری تهران به افزایش نجومی کرایه تاکسی های اینترنتی + فیلم
افزایش قیمت بنزین در سال جدید صحت دارد؟
فعلا منتظر افزایش یارانه نباشید
استاندار: تردد خودروها با سرعت بالا خطر تصادف رانندگی در مازندران را افزایش داده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 09:002024-03-14سياسي

رشد عقلانیت زمینه ساز افزایش عبودیت است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: رشد عقلانیت زمینه ساز افزایش عبودیت شده و منجر به تلاش برای خدمت به مردم می شود و این نشانه تقوای مومن است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: رشد عقلانیت زمینه ساز افزایش عبودیت شده و منجر به تلاش برای خدمت به مردم می شود و این نشانه تقوای مومن است.

آیت الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنبه 23 اسفند در دیدار صمیمی با جمعی از دانش آموزان و دانشجویان زاهدانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان المعظم افزود: این ماه، ماه خودسازی و پالایش نفس انسان است و امیدواریم تقارن آن با نو شدن سال شمسی موجبات بهتر شدن احوالات بشر را بدنبال داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن ابراز خرسندی از این دیدار بیان کرد: خوشبختانه در سال جاری نسبت به سال گذشته جلسات و دیدارهای دانش آموزی و دانشجویی بیشتری انجام شد و این مهم با تلاش مسئولین آموزش و پرورش استان رقم خورده است.

وی خطاب به دانش آموزان و دانشجویان زاهدانی گفت: نشاط و قدرت جوانی که خداوند در وجود شما قرار داده به مثابه یک گنج عظیم و پنهان می باشد که لازم است با رشد عقلانیت و بندگی خداوند آن را در جهت خدمت به خلق الله پرورش دهید.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - نماینده ولی فقیه - بلوچستان - نماینده ولی فقیه در استان - ولی فقیه - خدمت به مردم - عقلانیت
آخرین اخبار سرویس:

رشد عقلانیت زمینه ساز افزایش عبودیت است

رشد عقلانیت زمینه ساز افزایش عبودیت است