مطالب مرتبط:
پیام آیت الله العظمی مظاهری به نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در اصفهان گشایش یافت
پیام آیت الله مظاهری به نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان
نمایشگاه بهاره در رشت افتتاح شد
افتتاح نمایشگاه بر فراز دشت در موزه هنرهای معاصر تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1402 ساعت 07:402024-03-10سياسي

نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان افتتاح شد


نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، با محور قرآن و زندگی و با تمرکز بر جوانان و بانوان، در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان، واقع در پل تاریخی شهرستان افتتاح شد.

- سید مهدی سیدین نیا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت اصفهان که شنبه (19اسفندماه) در نمایشگاه پل شهرستان اصفهان برگزار شد، بیانیه آیت الله حسین مظاهری، رییس حوزه علمیه اصفهان را قرائت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم قال الله سبحانه و تعالی: تَنزِیلُ ٱلکِتابِ مِنَ ٱللَّهِ ٱلعَزِیزِ ٱلحَکِیمِ قرآن کریم، کتاب جامع و جاودانه الهی است که فلسفه اصلی نزول آن از سوی خداوند متعال، هدایت مردم و جدا کردن حق از باطل است: هُدیً لِلنَّاسِ وَبَیِّنَاتٍ مِنَ الهُدی وَالْفُرْقَانِ .

از این رو همه فعالیت های مبارکی که در حول محور قرآن کریم شکل می گیرد و از آن جمله، نمایشگاه قرآن و عترت، باید در همین طریق نورانی، طی مسیر نماید و جهت گیری اصلی همه برنامه های آن، روشنگری و هدایت و نیز جدا کردن حق از باطل باشد.

بی تردید این روشنگری ، از طریق انتقال مفاهیم و پیام های متعالی قرآن مجید و کاربردی سازی آن نسبت به مسائل و مشکلات انسان معاصر و دنیای کنونی و تلاش و مجاهدت برای عملی ساختن این پیا


برچسب ها: نمایشگاه - نمایشگاه قرآن و عترت - اصفهان - قرآن و عترت - نمایشگاه قرآن - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - نمایشگاه های بین المللی
آخرین اخبار سرویس:

نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان افتتاح شد

نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان افتتاح شد