مطالب مرتبط:
اشتغال؛ مهم ترین عامل در ایجاد امید و نشاط برای دانشجویان
اشتغال مهم ترین عامل در ایجاد امید و نشاط برای دانشجویان است
توسعه فعالیت های قرآنی در ارتقای وضعیت فرهنگی جامعه تاثیرگذار است
از وحدت آفرینی سبک قرائت قرآن اهل بیت(ع) تا نتایج ایمان واقعی
نقش آفرینی جرج کلونی در فیلم «جی کلی»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1402 ساعت 13:152024-03-14سياسي

اشتغال آفرینی و امیدافزایی در دانشجویان محور فعالیت های فرهنگی است


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اولین هدف ما، اشتغال آفرینی و مهارت افزایی دانشجویان و سپس ایجاد امید بین آنهاست که برای این اهداف، - ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: اولین هدف ما، اشتغال آفرینی و مهارت افزایی دانشجویان و سپس ایجاد امید بین آنهاست که برای این اهداف، اقدامات زیادی انجام شده است.

محمدعلی وطن دوست در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: دانشگاه فردوسی مشهد یکی از دانشگاه های بزرگ کشور و در سطح دانشگاه های جامع است و معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه با 26 هزار دانشجو، بزرگترین معاونت دانشگاه است.

به دلیل وسعت ساختاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، بخش عمده فعالیت های حوزه استادی و دانشجویی با این معاونت هماهنگ می شود.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی از دو بخش کلی تشکیل شده که بخش اول آن، معاونت فرهنگی و بخش دوم معاونت دانشجویی است.

در معاونت فرهنگی و دانشجویی پنج زیرمجموعه وجود دارد که شامل گروه های مختلفی مانند مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی دانشجویان، شورای انضباطی، مرکز مشاوره و سبک زندگی، مدیریت رفاه و سلامت، مدیریت تربیت بدنی،


برچسب ها: دانشگاه فردوسی مشهد - دانشگاه - مهارت افزایی دانشجویان - دانشگاه فردوسی - دانشجویی - اشتغال آفرینی - فردوسی مشهد
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال آفرینی و امیدافزایی در دانشجویان محور فعالیت های فرهنگی است

اشتغال آفرینی و امیدافزایی در دانشجویان محور فعالیت های فرهنگی است