مطالب مرتبط:
اجرای طرح های تذکر لسانی در ماه مبارک رمضان
طرح «تقرب» در ماه مبارک رمضان اجرا میشود
طرح زوج و فرد در ایام نوروز در اصفهان اجرا نمی شود
طرح تشدید مقابله با سرقت در نوروز 1403 اجرا می شود
طرح قرآنی «بهار در بهار» در گلستان اجرا می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 اسفند 1402 ساعت 21:202024-03-17سياسي

طرح های تذکر لسانی ماه رمضان در پاکدشت اجرا شد


جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت با حضور مسئولین با هدف اجرای برنامه های عملیاتی رزمایش و طرح شهید محمدی برگزار و مصوباتی به تصویب رسید.

- ایسنا/تهران جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت با حضور مسئولین با هدف اجرای برنامه های عملیاتی رزمایش و طرح شهید محمدی برگزار و مصوباتی به تصویب رسید.

امام جمعه و رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت گفت: روزه خواری علنی قلوب مومنین را جریحه دار و حرمت ماه خدا را می شکند و این زیبنده دارالشهدای پاکدشت نیست.

لذا مسئولین شهرستان، پلیس اماکن و اتاق اصناف در ماه مبارک رمضان نظارت بیشتری بر اصناف داشته باشند تا شاهد تظاهر به روزه خواری در انظار عمومی نباشیم.

وی با اشاره به پدیده کشف حجاب سازمان یافته در شهرستان تاکید کرد: همانطور که دستگاه ها از جمله فرمانداری، دادستان عمومی و انقلاب و فرماندهی انتظامی طرح های ضربتی در جهت مبارزه با معضلات اجتماعی اجرا می کنند باید با اینگونه جرایم و منکرات که چهره شهر و فرهنگ عمومی را به آلودگی می کشد با اجرای رزمایش و طرح های ترکیبی با آنها مقابله کنند.

در پایان این نشست در حکمی از طرف رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، علی کاهه به عنوان دبیر امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پاکدشت منصوب شد.


برچسب ها: امر به معروف و نهی از منکر - ستاد امر به معروف و نهی - شهرستان پاکدشت - شهرستان - امر به معروف - ستاد امر به معروف - پاکدشت
آخرین اخبار سرویس:

طرح های تذکر لسانی ماه رمضان در پاکدشت اجرا شد

طرح های تذکر لسانی ماه رمضان در پاکدشت اجرا شد