مطالب مرتبط:
ببینید | ویدیوی جنجالی ترامپ علیه بایدن؛ پیش به سوی خانه سالمندان!
بایدن به خانه سالمندان رفت !
بایدن به خانه سالمندان رفت ! + فیلم
ترفند عجیب ترامپ برای پیروز در شکست بایدن !
حملات موشکی و پهپادی یمن به کشتی ها و ناوهای آمریکا و انگلیس/ واکنش آمریکا به ادعای ارسال موشک های بالستیک ایران به روسیه/ اقدام کم سابقه ترامپ برای انتخاب معاون/ واکنش پوتین به توهین بایدن
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 10:252024-02-24بين الملل

ویدیوی ساختگی ترامپ از رفتن بایدن به خانه سالمندان


دونالد ترامپ که احتمالا امسال رقیب بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می شود، باز هم به سن و سال رهبر فعلی کاخ سفید پرداخت و در ویدیویی ساختگی او را در حال عزیمت به سمت خانه سالمندان نشان داد! - دونالد ترامپ که احتمالا امسال رقیب بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می شود، باز هم به سن و سال رهبر فعلی کاخ سفید پرداخت و در ویدیویی ساختگی او را در حال عزیمت به سمت خانه سالمندان نشان داد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال انتخاباتی آمریکا، هیچکدام از نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه، از پرداختن به نقاط ضعف رقیب خود کوتاه نمی آیند و حتی گزارش شده که جو بایدن، رییس جمهوری فعلی آمریکا، تیمی را مسئول رصد سخنرانی های جنجالی دونالد ترامپ کرده است تا علیه رقیبش استفاده کند.

با این حال، رهبران ارشد حزب دموکرات آمریکا در خفا و عیان نگرانی های خودشان به ویژه درباره سن و سال بایدن را مطرح کرده اند و این مساله هم از نگاه ترامپ دور نمانده است.

او با انتشار ویدیویی غیرواقعی، بایدن و نانسی پلوسی، رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا را در حال رفتن به یک خانه سالمندان نشان داد.

پلوسی اکنون 83 ساله است.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - خانه سالمندان - ریاست جمهوری آمریکا - دونالد ترامپ - آمریکا - انتخابات ریاست - جمهوری آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

ویدیوی ساختگی ترامپ از رفتن بایدن به خانه سالمندان

ویدیوی ساختگی ترامپ از رفتن بایدن به خانه سالمندان