مطالب مرتبط:
آغاز جلسه دادگاه بین المللی لاهه درباره اشغالگری اسراییل / افزایش تلفات ارتش اسراییل به 574 تن / حملات اسراییل به غزه شش تا هشت هفته دیگر ادامه دارد
اعتراف زلنسکی به وضعیت اسفبار ارتش اوکراین در برابر حملات ارتش روسیه خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز
اذعان زلنسکی به وضعیت بغرنج ارتش اوکراین دربرابر حملات ارتش روسیه |
واکنش سازمان ملل به گزارش تجاوز و تیرباران زنان غزه توسط افسران اشغالگر
پیشنهاد ستاد نیروهای مسلح برای ورود نخبگان وظیفه به کشور/ فراخوان همایش جوانی جمعیت ارتش
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 اسفند 1402 ساعت 10:102024-02-20بين الملل

گزارش ارتش اشغالگر از میزان حملات در محورهای درگیری


ارتش اشغالگر فاش کرد که نیروی هوایی بیش از 31 هزار هدف را در همه محورهای درگیری با فلسطینی ها مورد حمله قرار داده که بیش از 90 درصد آنها در طول جنگ در نوار غزه بوده است.

- ارتش اشغالگر فاش کرد که نیروی هوایی بیش از 31 هزار هدف را در همه محورهای درگیری با فلسطینی ها مورد حمله قرار داده که بیش از 90 درصد آنها در طول جنگ در نوار غزه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مجموع بیش از 186 هزار ساعت پرواز گزارش شده است که طی آن حدود 1100 هدف در محور شمالی مورد حمله قرار گرفته اند.

علاوه بر این، گزارش شده است که تقریباً 26 هزار حمله با استفاده از هواپیماهای جنگی، تقریباً سه هزار و 800 حمله با استفاده از هلیکوپتر و تقریباً سه هزار و 800 حمله با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و نزدیک به هفت هزار حمله به درخواست نیروهای زمینی انجام شده اند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، در مورد غزه، ارتش اشغالگر اشاره کرد نزدیک ترین حمله در فاصله 80 متری سربازان انجام شده است.

این حمله در 18 نوامبر و در جریان رویارویی بین تیپ 401 و اعضای مقاومتی که به سمت سربازان اشغالگر در غزه تیراندازی کرده و یک موشک ضد تانک شلیک کردند، انجام شد.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی نیز در طول این جنگ حملات هوایی متعددی را در کرانه باختری انجام داد که بر اساس اطلاعات جدید تعداد آنها به بیش از


برچسب ها: هزار - حمله - اشغالگر - گزارش - هواپیماهای بدون سرنشین - نیروی هوایی - فلسطینی
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ارتش اشغالگر از میزان حملات در محورهای درگیری

گزارش ارتش اشغالگر از میزان حملات در محورهای درگیری