مطالب مرتبط:
انفجار نارنجک دست ساز در تهران با یک مصدوم
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی: انفجار مواد محترقه در بناب/ دو نفر مصدوم شدند
انفجار مواد محترقه در دست نوجوان 16 ساله در پایتخت + عکس
ثبت 25 هزار ماموریت توسط اورژانس استان تهران/ انتقال پنج مصدوم با بالگرد
ثبت 25 هزار ماموریت توسط اورژانس استان تهران/ انتقال پنج مصدوم با بالگرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 اسفند 1402 ساعت 16:252024-02-24حوادث

انفجار نارنجک دست ساز در تهران با یک مصدوم


یک ساختمان مسکونی در قسمت حیاط یک پسر 16 سال در حال درست کردن و آماده سازی یک نارنجک کوچک دست ساز (مواد محترقه) که قابل اشتعال بود که متاسفانه در زمانی که در حال درست کردن آن بود در درون دستش منفجر شد.

- یک ساختمان مسکونی در قسمت حیاط یک پسر 16 سال در حال درست کردن و آماده سازی یک نارنجک کوچک دست ساز (مواد محترقه) که قابل اشتعال بود که متاسفانه در زمانی که در حال درست کردن آن بود در درون دستش منفجر شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک عدد نارنجک دست ساز و مصدومیت یک نوجوان 16 ساله در پایتخت خبر داد.

  سیدجلال ملکی به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 15:07 امروز حادثه انفجار مواد محترقه به آدرس بزرگراه شهید محلاتی خیابان میثم به سامانه 125 اعلام شد.

  وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند، افزود: یک ساختمان مسکونی در قسمت حیاط یک پسر 16 سال در حال درست کردن و آماده سازی یک نارنجک کوچک دست ساز (مواد محترقه) که قابل اشتعال بود که متاسفانه در زمانی که در حال درست کردن آن بود در درون دستش منفجر شد.

  ملکی ادامه داد: این مصدوم از نواحی دست، زانو و چشم دچار مصدومیت شد که تحویل عوامل اورژانس شد و به مراکز درمانی منتقل شد.


برچسب ها: ساختمان مسکونی - مواد محترقه - نارنجک - سخنگوی سازمان آتش نشانی - آتش نشانی و خدمات ایمنی - ساختمان - آماده سازی
آخرین اخبار سرویس:

انفجار نارنجک دست ساز در تهران با یک مصدوم

انفجار نارنجک دست ساز در تهران با یک مصدوم