مطالب مرتبط:
افزایش تعداد نمایندگان میانه رو در مجلس آینده به روایت یک اصلاح طلب /چه اتفاقی افتاده که نفر اول تهران با 500 هزار رأی وارد مجلس می شود؟
یاسر اسلام دوست کاربندی : اصلاح طلب نیستم
هشدار صریح عارف به اصلاح طلبان /عفو عمومی، حل بحران سیاست خارجی و گفتگوی حاکمیت با مصلحان واقعی در کمترین زمان را پیشنهاد می کنم 
حمله کیهان به سخنان خاتمی: به ترفند فرار به جلو متوسل شده
اصلاح حد نصاب اوراق دولتی، زمینه ساز ورود نقدینگی به بازار سهام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 15:302024-03-07سياسي

سخنان اخیر «خاتمی» و چند «تناقض»؛ بالاخره «اصلاح طلب واقعی» کیست؟


سخنان اخیر سید محمد خاتمی که در آن درباره «همنوایی» با مردم ناراضی شرکت نکرده در انتخابات 11 اسفند، صحبت و اعلام کرده «آگاهانه و صادقانه» رای نداده است تا به مردم «دروغ» نگفته باشد؛ - سخنان اخیر خاتمی و چند تناقض ؛ بالاخره اصلاح طلب واقعی کیست؟ سخنان اخیر سید محمد خاتمی که در آن درباره همنوایی با مردم ناراضی شرکت نکرده در انتخابات 11 اسفند، صحبت و اعلام کرده آگاهانه و صادقانه رای نداده است تا به مردم دروغ نگفته باشد؛ تناقضاتی را به ذهن متبادر می کند که بالاخره اصلاح طلب واقعی کیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تامل بر سخنان اخیر سید محمد خاتمی در جمع مشاوران خود درباره انتخابات و قیاس آن با صحبت های حدودا یک ماه قبلش که پیش از برگزاری انتخابات 11 اسفند و در دیدار با اعضای حزب مجمع ایثارگران بیان شده بود، تناقضاتی را به ذهن متبادر می کند که غیرارادی و خواه ناخواه پیامی جز قایم شدن پشت واژه مردم و در عین حال حرکت کردن روی خط مرز جمهوری اسلامی برای حفظ پتانسیل هر دو طرف و استفاده از این پتانسیل به دست آمده به وقت نیاز، ندارد.

طوری که به نظر می رسد او این بادی به هر جهت بودن و یکی به میخ کوبیدن و یکی به نعل زدن را لازمه ماندن در عرصه قدرت و سیاست تشخیص داده است.


برچسب ها: سید محمد خاتمی - انتخابات - محمد خاتمی - اصلاح طلب - سخنان - خاتمی - سید محمد
آخرین اخبار سرویس:

سخنان اخیر «خاتمی» و چند «تناقض»؛ بالاخره «اصلاح طلب واقعی» کیست؟

سخنان اخیر «خاتمی» و چند «تناقض»؛ بالاخره «اصلاح طلب واقعی» کیست؟