مطالب مرتبط:
احساس عدالت باعث امیدآفرینی و ایجاد سرمایه اجتماعی می شود/سرمایه اجتماعی در کشور تضعیف شده است
گسترش امر به معروف در جامعه از ترویج بدی ها جلوگیری می کند
تحول در جامعه ایران اجتناب ناپذیر است
ماندگاری: حقایق قرآنی در جامعه به درستی تبیین شود
با پدیده لشکر گرسنگان مواجه هستیم / در جامعه ای که شش دهک آن گرسنه می خوابند، نمی توانید بگویید حکمرانی مطلوب است / همه نهاد های فرهنگی به بن بست رسیده اند / جامعه به شدت مسیر تغییر پیش گرفته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اسفند 1402 ساعت 18:352024-03-07ورزشي

شهدا امیدآفرینی را برای جامعه رقم زده اند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به گرامیداشت روز شهید گفت: فضیلت شهدا و خانواده های صبور آنها ارزشمند است و امیدآفرینی برای جامعه اسلامی رقم زده اند.

- ایسنا/مازندران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به گرامیداشت روز شهید گفت: فضیلت شهدا و خانواده های صبور آنها ارزشمند است و امیدآفرینی برای جامعه اسلامی رقم زده اند.

سعید کهنسال امروز 17 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بیانات رهبری در گام دوم انقلاب، گفت: تحکیم و تثبیت امید منجر به نهادینه شدن در افکار مردم شده است.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اشاره به برنامه های فرهنگی انجام شده به منظور اعتلای یاد و نام شهدا، افزود: در برنامه سلام شهید با خانواده هایی که در ماه رمضان و عید به شهادت رسیدند دیدار خواهیم داشت و مراسم تجلیل در تمام شهرها با حضور خانواده های شهدا انجام می شود.

وی تجلیل از 37 شهید ضایعه نخاعی، شهدای ورزشی و فرزندان شهدا و جانبازان در استان را از برنامه های اداره کل بنیاد شهید مازندران دانست و ادامه داد: برنامه های راهیان نور در هفت تپه و سایر مناطق جنگی، درختکاری در پارک ها و حاشیه رودخانه ها به یاد شهدا، اکران فیلم، میز خدمت در همه شهرها انجام می شود.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - مازندران - امیدآفرینی - بنیاد شهید - خانواده - امید - شهید
آخرین اخبار سرویس:

شهدا امیدآفرینی را برای جامعه رقم زده اند

شهدا امیدآفرینی را برای جامعه رقم زده اند