مطالب مرتبط:
مجمع هماهنگی اصلاح طلبان کرمانشاه: لیست ندادیم اما با صندوق رای قهر نمی کنیم
انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی و راه اصلاح کشور است
استقرار صندوق اخذ رأی در برج میلاد
صندوق های رأی تجلی قدرت مردم در اداره نظام اسلامی است
استقرار صندوق اخذ رأی در برج میلاد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 اسفند 1402 ساعت 09:252024-03-01سياسي

اصلاح جز از راه صندوق های رأی و مظاهر جمهوریت محقق نمی شود


جنبش عدالت خواه دانشجویی با صدور بیانیه ای از عموم مردم دعوت می کند که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آگاهانه حضور داشته و شرکت کنند و به سمت حفظ همین موجودیت نحیف مجلس و سایر آرمان های انقلاب اسلامی و پس از .

- جنبش عدالت خواه دانشجویی با صدور بیانیه ای از عموم مردم دعوت می کند که در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آگاهانه حضور داشته و شرکت کنند و به سمت حفظ همین موجودیت نحیف مجلس و سایر آرمان های انقلاب اسلامی و پس از آن به سمت اصلاح امور گام بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: حکومت از دیدگاه اسلام، برخاسته از موضع طبقاتی و سلطه گری فردی یا گروهی نیست؛ بلکه تبلور آرمان سیاسی ملتی است که می خواهد در روند تحول فکری و عقیدتی راه خود را به سوی هدف نهایی بگشاید.

جمهوریت واقعی و مجلسی که حامل اراده عمومی و تجلی بخش نمایندگی گروه های مردم در ایران اسلامی باشد، نیز از مهم ترین آرمان های انقلاب اسلامی است.

مجلسی که نه قرار است عدالت و جمهوریت را فدای مصلحت و قدرت کند و نه نفع شخصی خود را بر نفع ولی نعمتان جمهوری اسلامی ترجیح دهد.


برچسب ها: آرمان های انقلاب اسلامی - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی - آرمان های انقلاب - انقلاب اسلامی - اسلامی - مجلس
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح جز از راه صندوق های رأی و مظاهر جمهوریت محقق نمی شود

اصلاح جز از راه صندوق های رأی و مظاهر جمهوریت محقق نمی شود