مطالب مرتبط:
دوئل نامزدهای خانم و آقا، هیجان انتخاباتی این روزهای استان سمنان
رهبر انقلاب به کدام لیست انتخاباتی رای می دهند؟ +ویدئو
حضور نامزدهای انتخاباتی میان اقشار مردم در جنوب شرق استان تهران
جدول پخش برنامه های انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در 5 شبکه استان اردبیل
دسترسی برخط به اسامی و کد نامزدهای انتخاباتی در شعب تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1402 ساعت 15:552024-02-28سياسي

نامزدهای انتخاباتی خوزستان چه شعارهایی می دهند؟


ایسنای خوزستان برای شناختن بیشتر برنامه های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در اهواز به بررسی شعارها و مانیفست افراد و ائتلاف های مختلف در حوزه های انتخابیه پرداخت.

- کمتر از 48 ساعت به آغاز بزرگترین جشن ملی ملت ایران یعنی انتخابات بزرگ و باشکوه 11 اسفندماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باقی مانده و شور و هیجان در خیابان ها و معابر استان و همچنین شهر اهواز به بالاترین میزان خود رسیده است و ستادهای انتخاباتی در تلاش برای معرفی کاندیداها و برنامه های آن ها هستند و در این دو روز مانده به روز برگزاری انتخابات فعالیت ها و برنامه های تبلیغی خود را دنبال می کنند.

عکس ها و پوسترهای بزرگ و کوچک در نقاط مختلف شهر به ویژه بیلبوردها و مکان های تعبیه شده برای تبلیغات خودنمایی می کند و شعارهای رنگین و متفاوتی با کلیدواژه تغییر و بهبود وضعیت اقتصادی و حل مشکلات مردم به چشم می خورد.

برخی شعارها و وعده ها و برنامه های نامزدهای انتخاباتی را در ادامه می خوانید: یکی از داوطلبان در حوزه انتخابیه ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون که مورد حمایت شورای وحدت خوزستان و جامعه اسلامی کارگران خوزستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرده و این حضور را تکلیف شرعی و وظیفه عمومی عنوان کرده است.


برچسب ها: انتخابات - مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - داوطلبان انتخابات مجلس - برنامه - شعارها
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی خوزستان چه شعارهایی می دهند؟

نامزدهای انتخاباتی خوزستان چه شعارهایی می دهند؟